circe |
31 oktober 2006 05:17 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh
(Bericht 2122673)
Nee, maar sommige VB-ers, op dit forum, hebben al zo'n uitspraken gedaan i.v.m. illegalen of allochtonen.
Nu, ik denk ook niet dat er massale executies gaan gebeuren in Manchester omwille van wat die imam zei.
|
Waar werden deze uitspraken gedaan aub?
Ik kan me niet herinneren dat VB sympathisanten hier op dit forum hebben gevraagd om homo's na steniging met het hoofd naar beneden van de hoogste kathedraal (of minaret ) te gooien zoals wordt vermeld in het hier toegestane boek: "De Weg van de Moslim". Minister van Justitie Laurette Onckelinx zag er geen graten in dat dit boek hier werd verspreid.
Citaat:
Argument 1: Homoseksualiteit of Sodomie?
Zo 'citeert' de journalist uit ons boek: "Over praktiserend homoseksuelen en moslims die van hun geloof afvallen is het boek duidelijk: 'Dood hen!'. Er is geen discussie over, want, meldt 'De weg'... hierover is men unaniem''. Homo's wacht de doodstraf, door verbranding, steniging of zo: zoek het hoogste gebouw in de buurt, waarvan men ze vanaf het terras met het hoofd naar beneden gooit, vervolgens doodt men ze met stenen."
In het boek deel drie blz. 226 staat echter dit: "Wie u ook maar schuldig vindt aan sodomie, doodt hem evenals degene, die zich hiervoor laat misbruiken."
In het gehele boek wordt niet gesproken over homoseksuelen. Want niet elke homo bedrijft immers sodomie en niet iedereen die sodomie bedrijft is een homoseksueel. Het woord sodomie refereert hier uitsluitend aan anale penetratie.
Wat straffen betreft is totaal voorbijgegaan aan de eis dat er vier betrouwbare getuigen nodig zijn voor de toepassing ervan (zie blz. 224). Als het de bedoeling zou zijn geweest om zoveel mogelijk sodomie-bedrijvers ter dood te brengen, dan zou één getuige reeds voldoende zijn geweest. Kortom het gaat meer om het hebben van seks in het openbaar, in publieke ruimtes e.d.
|
http://www.oradio.be/nieuws_detail.php?record=1046
(volgens deze pro-islamitische bron mag je dus enkel leren zweefvliegen nad�*t je bent gestenigd en nad�*t je door minstens vier personen bent begluurd bij het sexen in het park).
Noch kan ik me een uitspraak herinneren door VB adepten waarbij homosexuelen zouden moeten worden opgehangen.
Dit draadje bewijst andermaal de ontzettende onwetendheid over islam gepaard gaand met de slikbereidbaarheid van de VB demonisatie.
In het christelijke geloof is homosexualiteit eveneens verboden, maar ik weet niks van een bijbels gebod om die mensen te doden.
In de islam moeten ze worden gestenigd en dan leren zweefvliegen maar blijkbaar worden ze in Iran netjes opgehangen (wie ben ik om de iraanse islamgeleerden tegen te spreken?)
Het Vlaams Belang is tegen het homo HUWELIJK.
Persoonlijk ben ik tegen het heterohuwelijk.
conclusie: als je tegen het huwelijk-tout-court bent, ben je racist
als je homo's gratis wil leren zweefvliegen voor of na het stenigen, dan is dit "deel van de multicultuur"?
|