![]() |
Saddam Hoessein is niet gevangen genomen
Hallo,
Dit is voor diegenen die nog twijfelen dat 'liegen' geen feite is .. en voor diegenen die zomaar hebben toegegeven dat MEDIA altijk gelijk heeft .. Voor u heb ik deze topic aangemaakt, om samen het onderwerp te bespreken en uw mening horen.. ![]() Om een antwoord te geven op deze vraag, wil ik hier graag mijn onderzoek plaaten die ik gedaan heb met behulp van archiefmateriaal, en alles wat er geschreven werd over dit onderwerp en alles wat er gezegd werd in media en alles wat ik gemerkt heb, en wat ik gevolgd heb .. etc Hebben de amerikanen Saddam gearresteerd?? Ik ga hier even de serie voorstelle, ik noem het een serie omdat het in stukjes is verschenen, maar vanuit een domheid hebben ze ons de laatste stukjes van de serie eerst laten zien !! en het verhaal van balah is eigenlijk een komedie :-) .. ![]() Ik wil hier eigenlijk niet diep gaan in het verhaal hoe ze Saddam hebben gearresteerd, want het verhaal van balah is niet onbekend. Want volgens mij kunt u het overal vinden, en alles wat u moet doen is een beetje googelen .. :-) maar ik wil hier graar nog iets bijvoegen. Maar er is een zeer belangrijke vraag en dat is: Waarom hebben ze dat niet volledig laten zien?? ik bedoel in afbeeldingen of eventueel video opname hoe ze Saddam uit het uitholling of holte hebben gehaald ??Uday en Qusay hebben hunzelf tot de dood verdedigt en de vader is weg gelopen, hoe komt dat ?? Maar goed, om alles duidelijk te maken ga ik hier twee foto's van Saddam posten die de mensen vaak hebben gebruikt om te zien over verschill is, door met elkaar te vergelijken enzo : ![]() ![]() Nu vergelijken (!!) Mischien is dat wel Saddam .. Laten we nu deze foto met andere foto's van Saddam vergelijk, en dan komt er een probleem (??) Ik weet het niet, dat kan.. ![]() Zijn er andere Irakezen die op Saddam lijken ?? ![]() Zijn deze foto's allemaal van één persoon ?? Veel beelden van Saddam Hoessein zijn er niet, maar de kans is groot dat we altijd een dubbelganger zien. Dat zegt althans de Duitse forensisch geneeskundige Dieter Bühmann. Op verzoek van de Duitse televisie onderzocht hij al het beeld-materiaal van Saddam Hoessein op gelijkenissen. Zijn conclusie is helder: de afgelopen drie jaar hebben we alleen maar dubbelgangers op televisie gezien. Pas afgelopen zaterdag verscheen Saddam weer zelf op de Iraakse buis. ![]() De hollanse-iraanse geneeskundige Mohamed Asasidi is ook tot dezelfe conclusie gekomen na een onderzoek. We got him!! ![]() No, It's not Saddam :-D ![]() 17/december Jörg Haider : (Oostenrijk) De amerikanen hebben tegen de wereld gelogen wat bereft he verhaal van Saddam .!! 15/december Yury Viktorovich FEDOTOV : (Rusland) heeft ook in een krant gezegd dat het moeilijk is om dit verhaal te gelove, omdat er andere personen zijn die op Saddam lijken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Even een vergelijking Saddam vs Jassim Ali ![]() ![]() ![]() ![]() Als dat allemaal waar is, wie hebben ze dan gearresteerd?? ik denk Bush .. ![]() We got him .. !! :lol: :-D :-P |
De sunni's zijn uit Irak, vriend. Of dit nu de echte Saddam is of niet :d
|
Interessant....maar ik meen me te herinneren dat exact deze vraag gesteld werd kort nadat Saddam uit dat hol gehaald werd...en men heeft toen beelden getoond op CNN waarbij men een "mouth-swap" uitvoerde (met een oorstaafje haalt men wat speeksel en/of weefselcellen uit de mondholte) en later werd bevestigd dat DNA-onderzoek aantoonde dat het om Saddam himsilf ging....
Het was algemeen geweten dat Saddam dubbelgangers had,maar DNA liegt niet....:| |
Even een vergelijking Saddam vs Jassim Ali:
Het enige wat deze twee gelijk hebben is hun wenkbrauwboog. |
Sadam heeft in werkelijkheid een nachtwinkel opengedaan in Antwerpen. Daar verkoopt hij nu tabak, alkohol en drugs aan minderjarigen.Hij kan het niet laten om door en door slecht te zijn...
|
ik geloof de amerikanen!!! (in dit geval toch)
|
Die Sadam van nu ziet er ni zo streng uit als vroeger. Straalt absoluur geen agressie uit, in tegenstelling zoals vroeger.
Ik weet er, zoals iedereen, natuurlijk de ballen van... |
Saddam hussein zit op Honu lulu's eilanden met bin laden aan het zonnen met hun maagdelijke harems...:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
|
Ze hadden zijn twee martelende zoontjes al gepakt. Een kleine vergelijke DNA test bewijst dat ze Saddam wel hadden.
Moeilijker is het niet. Uw preek past alleen maar in het kader om de prestaties van de VS in Irak in de schaduw te zetten. Zodat de mislukkingen des te groter lijken. Net zoals bij ons de media alleen maar slecht nieuws (en dan nog overdreve) over de VS kan brengen, terwijl nooit een goed woord geproken word. Dit maakt het beeld dat de europeanen hebben van de VS zeer negatief, en dit onterecht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Saddam heeft geen macht meer en geen leven, dat is het belangrijkste.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij was ooit de beste vriend van Amerikanen .. En Bin Landen is een goie instrument in de handen van NWO .. |
Citaat:
dus ze hebben Irk aangevalen omdat Saddam contact had met Bin Laden, en ook aan 11 sepember meegedaan .. en massavernietegingswappens in bezit had.. en democratie verspreiden .. haha droom maar ;-) |
dromen is heerlijk, de rest trek ik zeker in twijfel hoor...
|
Citaat:
|
hehehe wie kent deze nog? :twisted:
http://www.gophergas.com/funstuff/realsaddam.htm And there's a million of us just like me who dress like me, walk, talk, oppress like me Mustache like me, a big piece of trash like me and just might be a piece of sh*t but not quite me! :-D :lol: :-D :lol: |
Citaat:
plus je moet ook matteriaal hebben om dat dna mee te vergelijken natuurlijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be