![]() |
Welke bondgenoot kiest u?
Stel: er breekt op één of andere manier een totale burgeroorlog uit in dit land en iedereen staat met getrokken messen tegenover elkaar.
Er zijn drie partijen in de oorlog betrokken: Vlamingen, Walen en moslimmigranten. Je moet 1 van hen als bondgenoot kiezen tegen de andere. Wat doe je dan? Nogmaals: dit in louter een hypothese. Misschien kunnen we zo ook te weten komen hoe Vlaams Nationalisten werkelijk denken, moest het er op aan komen. |
Maar allez, onnozel wicht, dat hangt toch volledig van de situatie af?
|
Ik zou in ieder geval niet denken in simpele termen als "dé Vlamingen", "dé Walen" en "dé immigranten". :roll:
|
Citaat:
|
De Vlaams-Nationalistische zijde
|
De Vlamingen en de Walen zullen uiteraard altijd elkaar kiezen als bondgenoten tegen eender welke buiten- of binnenlandse vijand.
|
Uit lijfsbehoud zou ik de moslimmigranten kiezen. Dit zo snel mogelijk opdat de Walen het anders zeker zouden doen. Vlamingen en Walen samen zouden het niet tegen de derde partij halen.
De vlaamsnationalisten zullen traditioneel de verkeerde partij kiezen, wie dat later ook zou zijn. Wat zou de vierde partij, de Belgen, doen ? Wapens verkopen. Mijn keuze is totaal hypothetisch en zonder garantie. |
Sorry, de poll kwam er niet door.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan vraag ik asiel aan!:-):-)
Nee, natuurlijk vecht ik dan als Vlaming met mes en vork tegen de 'vijand';:roll: |
Citaat:
Ik kies liever nederlandstalige moslims als bondgenoot als franstalige imperialisten.:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Want die uitslag is nu reeds bekent. De Vlamingen , De Walen, De Moslimrebellen en alle andere krijgen flink op hun bek. Wabt je vergeet één partij die dan zijn kans schoon zou zien op een vaste basis op het Europese te krijgen en dit zelfs op vraag van onze eigen regering. Dus ik zou voor geen van de partijen kiezen en rustig wachten tot zij allemaal hebben begrepen dat ze de grootste fout hebben gemaakt die ze konden maken en samen de nieuwe overheerser te lijf gaan en terug buiten gooien, dan zou ik pas partij kiezen en wel voor mijn eigen klote land. Hoe ondankbaar het ook is, het blijft toch mijn klote land. |
Ik zou me voordoen als Verdraagzame Belg, om zo te kunnen infiltreren bij de vijand.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be