![]() |
Wat ligt er in 2106 tussen Nederland en Frankrijk?
Dat vroeg Jan Leyers zich ooit eens af in een talkshow... Aan u om te antwoorden...
|
Dus niet wat jij wil, maar wat jij denkt... En nee BUB'ers, dat is niet hetzelfde...
|
Citaat:
|
Citaat:
Het Nederlandse leger gaat ingrijpen? :lol: :lol: :lol: Ik vrees dat uw oordelingsvermogen een beetje is aangetast door de uitspraken van onze Vlaams-nationale vrienden hier, die uw beeld van België volledig vormen. ;) Een tip: kom eens naar hier en kijk eens hoe het er hier écht aan toe gaat. Tel ook de flaminganten die je tegenkomt. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oja nog even toevoegen: ik ben geen Hollander. Apeldoorn ligt niet in Noord of Zuid-Holland. |
Citaat:
Dan acht ik de kans groter in Holland, waar mensen met andere meningen gewoon worden neergeknald, waar een pedofielenpartij bestaat en Kamerleden hun eigen ministers niet eens kennen. |
Allez, Néderland dan. :roll:
|
Citaat:
Over dat laatste: Het was een moslimextremist, ik geloof dat in België niet van die mensen zijn die moslims uit de tent proberen te lokken (de Winter misschien, maar die lijkt me goed bewaakt). Over die kamerleden: Heeft u het over dhr. Lazrak? Dat is een grappig verhaal ja. Maar laat me nu niet beginnen over dhr. Zuiplap Daerden, want die is 10x zo bespottelijk! |
Daerden is een icoon ;)
En 1/3 stemt VB??? :| Hoe komt dat ik daar niks van weet dan? :O |
Citaat:
Maar dat maakt het nog niet minder erg. :rofl: Haha, dus die moet het beeld van de PS vertegenwoordigen? Ik ben vorige week nog in Wallonië geweest bij mijn oom, en hij schaamde zich rot voor die man. |
Citaat:
|
Ik zou natuurlijk hopen dat er tegen 2016, tussen Frankrijk en Nederland twee staten liggen: Vlaanderen en Wallonië. Ik vrees echter dat het nog een stuk langer dan 2016 zal duren eerder we België volledig om zeep gekregen hebben.
|
In feite ligt Vlaanderen en Wallonië er al, enkel wordt het tijd dat de lijm tussen hen eens loslaat.
|
Citaat:
Deze provincies (sheng) hebben beperkte autonomie. Vrijwel alle belangrijke beslissingen worden door de nationale regering in Peking genomen. |
Dat Belgie over een eeuw nog bestaat lijkt me uitgesloten. Wat er echter gebeurt met Vlaanderen vraag ik me af. Wallonie kan niet op eigen benen staan en Frankrijk zal blij zijn om haar gloire op te poetsen, al is het met een failliet stuk land. Vlaanderen zal echter de keuze moeten maken. Eenheid in het Nederlandse taalgebied of onafhankelijkheid.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be