Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=66534)

KingHagar 3 november 2006 11:18

Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan

Beste Film Aller Tijden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!

High Five!!

BigF 3 november 2006 12:36

Wree goei filmke dat wel :cheer:
lang niet zo gelachen...

maar om dat nu de beste film aller tijden te noemen...
:|

Scarabaeida 3 november 2006 22:38

Hij is ver overroepen en het is nu enkel een hype omdat Kazachstan hem zelf niet kan uitstaan.

Lex Blanca 3 november 2006 23:05

Heb 'm ook net gezien.Idd lachen.:-)
Ik vond het een hele goeie,maar je moet er op één of andere manier toch niet al te veel van verwachten.Het is vrij eenvoudig,niet spectaculair,maar dat maakt het niet minder humoristisch.Het ligt wel volledig op 1 lijn met wat Sacha Baron Cohen voor de film al deed wanneer hij in de huid van Borat kroop -de draak steken met vanalles- met als enige verschil dat er in die stukken die hij voor de film al maakte geen acteurs voor hem zaten,maar onwetende medemensen (neem ik aan),wat die stukken eigenlijk straffer maken.Niettemin zeer genietbaar en bovenal niet flauw of melig of voorzien van een moraal.
(hij haalt ook onbeschaamd zowat alle clichees over de Joden aan :-),maar Sacha is dan ook zelf een Jood).

Lex Blanca 3 november 2006 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida (Bericht 2133669)
Hij is ver overroepen en het is nu enkel een hype omdat Kazachstan hem zelf niet kan uitstaan.

Als Kazachstan hem wel zou kunnen uitstaan zou de film ook succesvol zijn.Ik ken meerdere mensen aan wie die "rel" is voorbijgegaan en die zeer positief op Borat reageren.
Misschien is die "rel" wel overroepen.:-)

Scarabaeida 4 november 2006 02:45

Het valt gewoon om dat iedereen sinds een week of twee enorm in de greep van hem is in mijn omgeving.

Starkan 4 november 2006 03:06

De film is dan ook 'lichtjes' overdreven gehyped..
Borat (of Universal) heeft nu wel een proces aan zijn broek ivm zigeuners. Als je het borat type kent weet je natuurlijk dat zijn humor 100% ironisch is. Maar blijkbaar vatten niet alle kijkers dat. Velen weten het gewoon niet.
Universal, liet al weten het deel met de zigeuners uit de film te zullen knippen...

Fonske 4 november 2006 11:12

Super film, zwaar erover.
Het leuke is dat sommige van die scenes gefilmt is met nietsvermoedende amerikanen die denken dat hij echt een reporter is van Kazachstan.

BigF 4 november 2006 11:32

Ze hebben halfweg de regisseur of de producent ofzo moeten vervangen omdat die de rel na elk nep-interview een beetje heel beu geworden was.
Degene die het nu gedaan heeft, deed voor de tv al Seinfeld.

Lex Blanca 4 november 2006 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fonske (Bericht 2134372)
Super film, zwaar erover.
Het leuke is dat sommige van die scenes gefilmt is met nietsvermoedende amerikanen die denken dat hij echt een reporter is van Kazachstan.

Ah,is dat zo?:-)
Super,dan is de film behoorlijk geniaal-afhankelijk van welke scènes dat waren.:-)

Weet je welke?Die bij de feministes bvb?Of die aan de eettafel met "de etiquette"?Waren dat geen acteurs,maar nietsvermoedende mensen die dachten dat Borat echt was?:-)

Patriot! 4 november 2006 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KingHagar (Bericht 2131811)
Beste Film Aller Tijden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!

High Five!!

8O Orson Welles draait zich om in zijn graf...

Praetorian 4 november 2006 16:58

Ali G > all

Tavek 5 november 2006 13:23

Serieuze kutfilm. Zwaar erover, de humor was niet meer grappig....

Lex Blanca 5 november 2006 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 2137413)
Serieuze kutfilm. Zwaar erover, de humor was niet meer grappig....

Ook niet de bedscène?:-)

Tavek 5 november 2006 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca (Bericht 2137444)
Ook niet de bedscène?:-)

Nasty....

Lex Blanca 5 november 2006 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 2137475)
Nasty....

En of...maar wel grappig.:-)

Lex Blanca 6 november 2006 16:12

'k Heb wat navraag gedaan en de scènes zijn idd niet met acteurs opgenomen,maar met nietsvermoedende medeburgers.Dat maakt de film een stuk straffer (de feministen etc.;die wisten allemaal van niks en dachten dat Borat echt een Kazachse journalist was die VS kwam verkennen :-)).In combinatie met de seksistische en racistische praat en de in humor variërende scènes van Borat en zijn producer is het echt wel een goeie film.

Metternich 6 november 2006 16:32

Man man man, die film was prachtig gewoon. Bij de "hotelscène's" spuwde ik bijna mijn cola uit van het lachen :D

1880 6 november 2006 16:47

Prachtige film, alle taboes uit de weg. Dit noem ik nog eens entertainment.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be