Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Allen naar (https://forum.politics.be/showthread.php?t=66583)

bk232214 3 november 2006 16:39

Allen naar

Allen naar de viswinkel ,wordt het geen tijd dat de burgers er zelf iets gaan aan doen .Met minder vis te eten b.v zoals mider toerisme naar ijsland om het doden van walvissen tegen te gaan

Vorenus 3 november 2006 16:40

Wat is er mis met doden van walvissen?

FreedomAndLiberty 3 november 2006 16:54

Ehm, de populaties dalen, de soort wordt bedreigd met uitsterven als strenge vangstregels niet worden nageleefd...

schaduwrijk 3 november 2006 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2132749)

waarom moeten deze beesten dood?

bk232214 3 november 2006 18:12

Wat is

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2132749)

Wat is er mis mee bomen te kappen b.v in brasilie of bornio of tasmania

duveltje382 3 november 2006 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FreedomAndLiberty (Bericht 2132779)
Ehm, de populaties dalen, de soort wordt bedreigd met uitsterven als strenge vangstregels niet worden nageleefd...

Ik denk dat Noorwegen hier het minste hypocriet over doet,een gecontroleerde vangst moet kunnen volgens mij in het belang van een overpopulatie in de toekomst

Bhairav 3 november 2006 19:10

Overpopulatie? Tegenover wat? Ons?

duveltje382 3 november 2006 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 2133135)
Overpopulatie? Tegenover wat? Ons?

Neem een voorbeeld aan de mens........................................ Snap je het nu nog niet?

willem1940NLD 3 november 2006 21:47

Walvissen zijn geen vissen maar zwemmende zoogdieren.

pinbag 3 november 2006 22:12

En inteligent.

berre 3 november 2006 22:23

kunt ge ze anders niet zo eens een paar jaar niet aflslachten en ze zichzelf een bevolkinsexplosie om de hals doen. daarna reden genoeg om ze in massa neer te schieten en voor de nodige doeleinden te gebruiken (ik weet eerlijk gezegd niet voor wat het allemaal nuttig is: eten, ...?)

Marlboro 3 november 2006 22:32

Tgoh,van wat word leder gemaakt enz....?
Tja,ik heb bv lederen zetels in m'n wagen ben ik daarom een slechterik?
Ik ben ook een dierenvriend en ik kan dat ook niet aanzien dat ze die dieren op een barbaarse manier afmaken.

Dat mensen er de kost meeverdienen moet zeer zeker rekening mee worden gehouden.

Maar als een diersoort bedreigd is en of dat nu een zoogdier is of niet,dat maakt niet uit.Dan moet men dit tegen gaan dat mensen nog op die dieren gaan jagen,daar moeten ze dan maar zeer streng tegen optreden en controle op uit voeren.

Maar soms is er ook overpopulatie=dat ze dus met veel te veel komen en dan moet men ingrijpen natuurlijk.

En tja,je kan toch ook niet gaan verwachten dat we allemaal vegetarier worden he.;).

Neem bv nu eens een boer?Die mens heeft heel wat koeien lopen maar wat ben je met een koe die te oud word ofzo of waar je te lang dus mee wacht en geen geld meer kan opbrengen?
Ik denk dat er velen zouden mogen stoppen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be