![]() |
Politie pakt 7 illegalen op in café in Brussel
De politie van de zone Brussel-Elsene heeft donderdagmiddag in het centrum van de hoofdstad zeven mensen opgepakt die illegaal in België verbleven.
Ze zijn met het oog op hun repatriëring naar Brussels Airport gebracht. Het gaat om zes Noord-Afrikanen en een Indiër, zo is vrijdag van de politie vernomen. De illegalen zaten in de Kartuizerstraat in een café dat door de vzw Chez Nous beheerd wordt. Een politieagent zag een man die zich verdacht gedroeg en besliste hem te volgen tot in het café. Daar controleerde de politie de aanwezigen en bleken zeven van hen illegaal in ons land te zijn, aldus een zegsman van de politie. Volgens de Franstalige organisatie CRER (Coordination contre les rafles, les expulsions et pour la régularisation) waren de politiemensen met elf en waren sommige van hen in burger. Belang van limburg |
Tsja, met elf, waarvan een paar in burger, tgen zeven, dat is niet eerlijk.
Zeg, is dat hier een forum, of een kopie van de faits-divers van ieders lokale gazet? Morgen wordt er hier gepost dat zatte Juul met zijne velo gevallen is. |
Citaat:
|
Inderdaad,naar mijn weten is een forum nog steeds om over alles en nog wat te kunnen discussieren.
Maarja,volgens sommigen is het beter dat je gewoon je mond toenaait zoals die asielzoekers dikwijls doen. |
Citaat:
|
Het is inderdaad zo dat de waarheid niet verzwegen moet worden.
Het toont aan dat men hier zonder probleem kan binnen raken. Ze zeggen dan dat ze geen geld hebben,dat ook maar ondertussen zitten ze wel op cafe? |
Citaat:
|
Omgekeerd zou leuker zijn... Belachelijke migratiewetten toch ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
't staat trouwens maar bijzonder dwaas: copy-pasten van de krant of van internet. het getuigt van meningloosheid en geeft bovendien dikwijls de indruk dat men niet weet waar men het over heeft. |
Citaat:
Kon die vrouw eraan doen dat ze last had van de stof in haar keel?;-) |
De vraag is nu verworden tot: repatriëren of naturaliseren?:?
|
Citaat:
Ik ga geen zaken gaan posten waar ik geen fluit van snap. Ik heb ondertussen ook al mijn mening gegeven. Ik merk vooralop dat sommige mensen liever de waarheid niet aanhoren en vlug in de doofpot willen steken. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
om sommigen niet tegen de tenen te stoten, hierzo mijn mening: 't is goed dat ze terug worden gestuurd want illigaliteit is fout. de politie heeft zich eens efficient getoond. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be