Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Trotskistische leugens over NSV, Vlaams Blok,... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=6670)

H. Guderian 4 november 2003 14:03

De LSP, een trotskistisch amusementsclubje, verspreidt opnieuw leugens over de NSV en het Vlaams Blok. Ditmaal in verband met het optreden van de rockgroep Standrecht op 10 november in Gent.

1. Standrecht is GEEN "nazi"-groep, is GEEN extreem-rechtse groep. De muziek die zij brengen is rechts en nationalistisch. Niets meer dan dat. Standrecht gaan verbinden met Brigade M is valsspelen. Het is NIET Brigade M die komt, en die wel een "extreem-rechtse" groep is.

2. Het concert vindt plaats in de zaal van café de Roeland. Dit café is GEEN Vlaams Blok café! Het Vlaams Blok HUURT enkel een verdieping van het Vlaams Huis voor secretariaat. Alle Vlaams-nationale verenigingen zijn welkom in het Vlaams Huis Roeland, dat GEEN eigendom is van het Blok.

3. Waar haalt de LSP het vandaan om te beweren dat het optreden een Kristalnacht herdenking is????? Het optreden vindt plaats in de Lustrumweek van NSV-Gent, wegens 25 jaar NSV in Gent en de 65ste verjaardag van de meter van NSV-Gent.

[size=6]Liegen, bedriegen en geweld; da's het enige waar linkse extremisten toe in staat zijn zoals de LSP'erkes laten blijken.[/size]

Klaas 4 november 2003 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door H. Guderian
De LSP, een trotskistisch amusementsclubje, verspreidt opnieuw leugens over de NSV en het Vlaams Blok. Ditmaal in verband met het optreden van de rockgroep Standrecht op 10 november in Gent.

1. Standrecht is GEEN "nazi"-groep, is GEEN extreem-rechtse groep. De muziek die zij brengen is rechts en nationalistisch. Niets meer dan dat. Standrecht gaan verbinden met Brigade M is valsspelen. Het is NIET Brigade M die komt, en die wel een "extreem-rechtse" groep is.

2. Het concert vindt plaats in de zaal van café de Roeland. Dit café is GEEN Vlaams Blok café! Het Vlaams Blok HUURT enkel een verdieping van het Vlaams Huis voor secretariaat. Alle Vlaams-nationale verenigingen zijn welkom in het Vlaams Huis Roeland, dat GEEN eigendom is van het Blok.

3. Waar haalt de LSP het vandaan om te beweren dat het optreden een Kristalnacht herdenking is????? Het optreden vindt plaats in de Lustrumweek van NSV-Gent, wegens 25 jaar NSV in Gent en de 65ste verjaardag van de meter van NSV-Gent.

[size=6]Liegen, bedriegen en geweld; da's het enige waar linkse extremisten toe in staat zijn zoals de LSP'erkes laten blijken.[/size]

Eindelijk eens een objectief beeld over het optreden.

Zeggen dat de LSP een nationale conferentie houdt op de avond van 9 op 10 november met als spreker de grote leider GC! Is dat dan ook wegens de herdenking van de kristalnacht GC? S van NSDAP en LSP?

Droopy 4 november 2003 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klaas

:lol: :lol:
Niemand is ooit objectief, en Guderian wel als laatste.

Klaas 4 november 2003 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Droopy
Citaat:

Ik neem er akte van dat je GC en Piano Hugo ook niet objectief noemt! Want hun teksten zijn zeker niet objectief, maar leugens enkel gebaseerd op haat jegens een bepaalde partij!

H. Guderian 4 november 2003 14:42

Citaat:

Citaat:

Bewijs gerust dat ik verkeerd ben in wat ik hier schreef. :D

thePiano 4 november 2003 16:59

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Ik neem er akte van dat je GC en Piano Hugo ook niet objectief noemt! Want hun teksten zijn zeker niet objectief, maar leugens enkel gebaseerd op haat jegens een bepaalde partij!

Jeps, een partij waar jij geen lid van bent, er niks over weet en zeker niet bekwaam bent om er de verdediging van te voeren :P

solidarnosc 4 november 2003 16:59

Blijkbaar hebben ze er geen probleem mee om als opwarmertje te dienen voor het echte werk.

Klaas 4 november 2003 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:

Citaat:

Citaat:

Jeps, een partij waar jij geen lid van bent, er niks over weet en zeker niet bekwaam bent om er de verdediging van te voeren :P

Inderdaad geen lid van ben. Er niets over weet zal moeilijk gaan met mijn job. Moet niets anders doen dan de politiek in binnen- en buitenland volgen. Heb mijn voorkeur voor enkele Vlaamse partijen waarmee ik dan vaak in nauw contact mee kom. Dus ik denk dat ik het Vlaams Blok wel ken!

thePiano 4 november 2003 17:08

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Inderdaad geen lid van ben. Er niets over weet zal moeilijk gaan met mijn job. Moet niets anders doen dan de politiek in binnen- en buitenland volgen. Heb mijn voorkeur voor enkele Vlaamse partijen waarmee ik dan vaak in nauw contact mee kom. Dus ik denk dat ik het Vlaams Blok wel ken!

Waarom schrijf je dan dit?: "hun teksten zijn zeker niet objectief, maar leugens enkel gebaseerd op haat "

Je kan dit natuurlijk honderd keer herhalen, maar ooit zal je toch moeten aantonen d�*t het inderdaad leugens zijn?

GC 4 november 2003 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door H. Guderian

Beide groepen treden erg regelmatig samen op. Het is ook geen toeval dat de zanger van Standrecht met T-shirt van Brigade M optreedt (zie eerder geplaatste foto) en dat ze bvb ook in een interview aan de Franse fascisten (iets als Jeunesse Identitaire - 'k zou de exacte referentie moeten opzoeken) zelf ook uitdrukkelijk aan hun extreem-rechtse politieke opvattingen refereren.

Citaat:

Na de brand in de vorige 'Roeland' waren de heren partijleiders van het Blok er anders wel snel bij om dat café te bestempelen als een Vlaams Blok café. Of verandert dat karakter al naargelang het uitkomt?

Citaat:

:lol: :lol: :lol: Te gek om los te lopen.

Wel een vreemde wijze om iemands verjaardag te herdenken met een bom op de affiche en daar het getal '65' bij.

4 jaar geleden had het Blok ook al zo'n leuk excuus toen ze een Kristalnacht-meeting deden in Gent. Intern werd er zwaar gestoeft over die gewaagde daad waarmee de militanten van de harde lijn op hun wenken bediend werden, extern werd gesteld dat het ging om de herdenking van de Val van de Berlijnse Muur...

Volksstormer 4 november 2003 19:01

De geruchten zijn weer uit de wereld, ware het niet dat ze zélfs een "kwaliteitskrant" als De Morgen hebben gehaald. :roll: :roll: :roll:

Ze leggen toch zo graag hun oor te luister bij Antifa... Té dikwijls om nog van toeval te spreken. :evil:

GC 4 november 2003 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dinaso R. Frenker
De geruchten zijn weer uit de wereld, ware het niet dat ze zélfs een "kwaliteitskrant" als De Morgen hebben gehaald. :roll: :roll: :roll:

Ze leggen toch zo graag hun oor te luister bij Antifa... Té dikwijls om nog van toeval te spreken. :evil:

Ik vond het anders geen slecht artikel in 'De Morgen' ;-) Alleen was het onderschrift bij de foto niet correct volgens mij. De rest van het artikel was goed en sommige stukken kwamen mij bekend voor :-)

Quicky 4 november 2003 19:28

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Waarom schrijf je dan dit?: "hun teksten zijn zeker niet objectief, maar leugens enkel gebaseerd op haat "

Je kan dit natuurlijk honderd keer herhalen, maar ooit zal je toch moeten aantonen d�*t het inderdaad leugens zijn?

Dat is al 5576 keer aangetoond tot nu toe, maar jij wil daar blijkbaar niet van weten. Maar ja, erg vinden we dat niet, want maar een paar zonderlingen nemen jou posts op dit forum serieus... :roll:

GC 4 november 2003 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
Citaat:

Dat is al 5576 keer aangetoond tot nu toe, maar jij wil daar blijkbaar niet van weten. Maar ja, erg vinden we dat niet, want maar een paar zonderlingen nemen jou posts op dit forum serieus... :roll:

Correctie: je hebt al 5576 keer gezegd dat het aangetoond was.

Idem wat de beschuldigingen aan mijn adres betreft in een andere topic: daar werd gezegd dat het bewezen was dat ik verkeerde zaken had geschreven omdat zelfs de Staatsveiligheid in de zaak-Soetkin moest toegeven een fout te hebben gemaakt. Als ik dan aantoon dat ik die fout nooit overgenomen heb en bijgevolg in mijn artikel destijds geen fouten stonden, dan wordt gezwegen. Het is enkel een bijkomende 'keer' dat "aangetoond" werd dat ik fout was. Tja, je moet ook willen lezen en kunnen begrijpen hé!

Quicky 4 november 2003 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GC
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
Citaat:

Correctie: je hebt al 5576 keer gezegd dat het aangetoond was.

Heb ik al zoveel posts, ik wist dat ik goed was, maar zo goed 8O Maar ja als gij da zegt dan zal da wel zo zijn hé...

ancapa 4 november 2003 21:19

jaja de slogan van morgen : gebeten en geen geweten :lol: zolang ze maar op het blok kunnen hakken... :evil: het zal in juni niet veel verschil maken :lol:

Klaas 5 november 2003 10:50

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

JIJ HEBT NOG GEEN 1 LEUGEN VAN HET VLAAMS BLOK KUNNEN AANTONEN!

Volksstormer 5 november 2003 15:05

[size=6]COOLOV IS EEN ZIEKELIJKE MYTHOMAAN![/size]

Die kun je niet met argumenten bestrijden, zie maar...

H. Guderian 5 november 2003 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GC
Beide groepen treden erg regelmatig samen op. Het is ook geen toeval dat de zanger van Standrecht met T-shirt van Brigade M optreedt (zie eerder geplaatste foto) en dat ze bvb ook in een interview aan de Franse fascisten (iets als Jeunesse Identitaire - 'k zou de exacte referentie moeten opzoeken) zelf ook uitdrukkelijk aan hun extreem-rechtse politieke opvattingen refereren.

* Coolov, je maakt jezelf weer eens onsterfelijk belachelijk. Je beoordeelt Standrecht op basis van wat één van de groepsleden draagt als T-hemdje en op basis van andere groepen die optreden als zij optreden. :lol: Je weet toch zelf hopelijk ook wel als oud-rechtenstudent dat dit geen hout snijdt. Standrecht moet beoordeeld worden op wat Standrecht is als groep met de muziek die ze brengen, op basis van hun teksten.
* Wat jij "extreem-rechts" noemt, is voor een normaal mens meestal gewoon rechts en nationalistisch. :wink:

Citaat:

Na de brand in de vorige 'Roeland' waren de heren partijleiders van het Blok er anders wel snel bij om dat café te bestempelen als een Vlaams Blok café. Of verandert dat karakter al naargelang het uitkomt?
Je liegt! Een VB-politicus zal nooit zeggen dat het VB café's heeft want dat heeft het Blok eenvoudigweg niet! Wat wel juist is, is dat boven het café ook destijds het Blok-secretariaat gevestigd was, en dat de vermoedens dat het om een aanslag tegen het Blok ging in eerste instantie gerechtvaardigd en begrijpelijk waren.

Citaat:

:lol: :lol: :lol: Te gek om los te lopen.

Wel een vreemde wijze om iemands verjaardag te herdenken met een bom op de affiche en daar het getal '65' bij.
:lol: Mooi staaltje van extreem-linkse desinformatie Coolov! Tijdens de Lustrumweek van de Gentse NSV (9-14 november) wordt de 25ste verjaardag van NSV-Gent gevierd en de 65ste verjaardag van de eremeter van NSV-Gent. Beide getallen staan op de affiche vermeld.

Citaat:

4 jaar geleden had het Blok ook al zo'n leuk excuus toen ze een Kristalnacht-meeting deden in Gent. Intern werd er zwaar gestoeft over die gewaagde daad waarmee de militanten van de harde lijn op hun wenken bediend werden, extern werd gesteld dat het ging om de herdenking van de Val van de Berlijnse Muur...
:lol: Komaan zeg, er zal altijd wel ergens een datum zijn waarop een activiteit van een rechtse organisatie samenvalt met één of andere gebeurtenis uit het verleden. Mocht het pakweg op 30 oktober geweest zijn dat NSV het optreden organiseerde, dan zou je beweren dat NSV het aan de macht komen van Mussolini herdacht. Wie weet zitten we op 20 april als NSV'ers gewoon op café... Als dat niet verdacht zou zijn!!! :lol:

Bluelagune 5 november 2003 17:18

Waar men zich eigenlijk toch druk overmaakt??? :roll: Laat die kaalgeschoren frustro's toch hun optreden houden. Buiten wat overmatig drankgebruik, overstelpt door wat Sieg Heil gebrul heeft men van deze brave jongens toch géén last??? :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be