![]() |
Bart De Wever en JM lePen : twee dikke vrienden
Ward De Bever, het michelinmanneke van de Nivea, vindt zichzelf zo belangrijk dat hij denkt dagelijks zijn portie haat tov het Vlaams Belang te moeten spuien.
Wat Bart Ballon echter niet vertelt, is dat hij zelf voor hij smurfenfuhrer van de Nivea werd maar al te graag zelf dweepte met extreem-rechts. Zo stond hij binnen het KVHV bekend als een vertegenwoordiger van de extreme vleugel. Uit die tijd dateert ook deze foto : ![]() |
Verbaasd ben ik geenszins..
|
Damn ik wou juist dewever vervloeken, zien ik toch wel dat fotosoep is zeker.
flauw |
Dat is toch al een aardig aantal kilo's geleden.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Wordt het niet eens tijd om de godsvrede in ere te herstellen zoals ik in een eerdere topic van Jan Hyoens al zei. Het moet ook wel van twee kanten komen, dus dat geldt ook voor forumlid NVA'er. NVA en Vlaams Belang moeten daarom geen goede vriendjes zijn. Maar ik pleit voor een niet-aanvalspact. Als Hitler en Stalin dat konden, waarom zouden NVA en Vlaams Belang dat dan niet kunnen ? Met nationaal solidaristische groet Max |
![]() ![]() Mooier kan toch niet: zo nationalisten onder één 8-) ! |
Citaat:
|
Ik vind Le Pen persoonlijk een blaaskaak...
|
![]() Nog onnozele foto's iemand? |
:lol:
|
Citaat:
|
Persoonlijk vind ik er niks mis mee. Le Pen is een populair politicus die terechte zorgen van de Franse bevolking ventileert.
|
Citaat:
Hij moest eens weten...:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet die man trouwens niet allang dood en begraven zijn? Maar ja, onkruid vergaat niet (zo snel).. |
Citaat:
Je schaamt je zodanig hard en ik weet dat het moeilijk te geloven is maar het is wel degelijk zo, deze foto circuleert al jaren op internet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be