![]() |
Aangezien men mijn partij nooit vermeld ga ik het zelf beter doen.
De vraag is simpel, zelfs ik kan ze snappe en dat wilt wat zeggen Dus nu de ultieme stemtest op politics be : op wie zou U stemmen ???? |
Jezes mens toch, 'k ben geschokt. Tot tranen toe geroerd.
'k zen sprakeloos. 4 stemmen voor mij en 0 voor de anderen. ok 1 van die vier is van mij maar ik hem dan nog verkeerd gestemd ik wou op die anderen stemmen als nen echten tegendradigaard hoe kan ik da rechtzetten ? |
Kan je ook VOOR DRAADS stemmen?
|
Citaat:
|
Tegendraads omdat het nodig is!
Ik wil wel campagneleider worden! |
Voor de draad er mee zou ik zeggen.
|
Ik dacht eerder aan ne champagneleider
|
Omdat ik ook graag tegendraads ben, heb ik nu lekker eens voor 'anderen' gestemd. :twisted:
Héhé! |
Citaat:
|
Das pas tegendraads zijn Pelgrim. zo hem ik het, het liefste.
|
Wat is het programma van de tegendraadse partij?
Graag geen antwoord aub, het zou tè voor draads zijn. |
Citaat:
|
'k zou het gerust willen voorleggen mijn programma, maar ik heb er te weinig tijd voor. 'k zou dan diep moeten nadenken en dan krijg ik koppijn. En Mie Vogels in de politiek hebben we al gehad. Mie Graine moet er niet bijkomen voor mijn part.
Maar hetgeen ik al bedacht had was enorm tegendraads. 'k weet nie hoe dat komt Maar als echte tegendraadse partij moeten we tegendraads zijn en dus blinken wij uit in het hebben van een partij zonder programma. Ge kunt zeggen wat ge wilt maar buiten tegendraads zijn we ook origineel. |
Citaat:
|
Amai zeg! De nieuwe Pim Fortuyn is opgestaan.
Ik ben trouwens zelf al ne keer tegen de draad gelopen. Ge kent die wel zekers, die wasdraden in den hof, die ge bijna niet ziet hangen. |
Citaat:
|
ook gekend onder de noemer wmc: weapons of mass creation.
|
Een tegendraads atoombom doodt alleen de mensen die gedood moeten worden.
bvb gooi een atoombom boven Bagdad en 10 miljoen doden. gooi een tegendraads atoombom en alleen Sadam en zijn akolieten zijn er aan. Maar toch goed onthouden mijn bijna ziekelijke obsessie van atoombommen. 'tis maar een klein gebrek van mij. 't kan mij dan ook niet echt atoombomme dat ge U daar aan stoort |
Citaat:
|
Je hebt rechtsedraad dat is normaal , linksedraad is tegendraadts zodus dat is links stemmen ,zodus er zit een addertje onder de grond
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be