![]() |
![]() |
Sluiten deze boel! Onderwerp heeft niets met de inhoud te maken!
|
Ik zie Vlaams-nationalisten in militair uniform!
|
En dus geen Fascisten! :evil:
Vlaams-Nationalist is NIET fascist! :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Onozelaar, het is gewoon een paintball avontuurtje, zoals zo veel groepen en bedrijven organiseren. :roll:
De Antwerpse Actiecoördinator voor vorming en onspanning Sebastian Luyten, organiseerde samen met de Nationale Actiecoördinator Geert Antonio een heus Paintball-avontuur. |
Citaat:
|
Dit vind ik gewoon de max en erg typerend:
Een foto van wat paintballers en daarboven de titel: "Militair fascisme terug van weggeweest". :lol: :lol: :lol: Wie doet beter? |
:lol: :lol: :lol:
Eigenlijk was dit wel te verwachten. Een BUB'er denkt ons - de Vlaams-natioanlisten - te kunnen beschuldigen van fascisme, maar hij moet het onderspit delven. :lol: |
Citaat:
|
Ja, je verdraait de context compleet. Dit was paintballen, niet Walen afknallen ofzo! Deze foto kan u vinden op www.ronduitnva.be . Maar u moet maar eens de boodschap lezen want daar staat letterlijk: "Onder het motto: ’Liever met verfkogels dan met echte!’, willen we met deze activiteit tevens nog eens het pacifistisch karakter van de N-VA, letterlijk in de verf zetten." Bent u naast belgicist ook nog analfabeet ofzo?
Typisch voorbeeld van het leugenachtig BUB-beleid. Vlaamse groeten Erwin |
Citaat:
|
En toch verdenk ik de N-VAers ervan om tijdens het paintballen bv een Elio Di Rupo in gedachten te hebben tijdens het aanleggen.
:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be