![]() |
Nieuwe optie, vrouw of man
Zij het mogelijk zijn om een optie toe te voegen bij je gegevens zodat andere leden kunnen zien of je man of vrouw bent. Nu zijn er veel misverstanden vanwege avatars en namen.
Mvg Hellfigger (man) |
Leuk, dan kunnen we de "battle of the sexes" eens echt ten gronde voeren. (grapje)
Dan houdt het misschien eens op met pummels die niet snappen dat ze tegen een vrouw preken. Misschien een logootje of de letter M of V onderaan naast het driehoekje of op de profielpagina lijkt me leuk. Wie zijn geslacht niet wil opgeven, kunnen we op O van onbepaald zetten. Leuk voorstel. |
Ik vind het niet nodig. Ik vind het zelfs grappig. Een deeltje van mijn username bestaat uit "mama", en meteen denkt 90 procent van de mensen dat ze met een vrouw aan het discussiëren zijn! :lol: :lol: :lol:
Ze zouden beter eens nadenken over de combinatie username plus avatar... :-P |
Eventjes nog onder de aandacht brengen.
|
ik kan niet vinden waar ik dit kan veranderen.
|
Citaat:
|
Mij maakt het niet zoveel uit. Ik vind het wel grappig dat ik word uitgescholden voor stomme 'vent'... :lol:
Citaat:
|
Ach, sommige namen zijn zeer duidelijke en leveren dus geen problemen om te zien of je tegen een man of een vrouw bezig bent.
En toch heb ik al te horen gekregen dat ik een stom wijf ben. En heb ook al te horen gekregen dat ik twee namen gebruikten, terwijl de tweede een duidelijke vrouwennaam was en iemand was die de helft jonger is dan mij. Dus wat maakt het uit dat je er bij zet van welke geslacht je bent. Kiekens zitten immers op alle forums, dus gewoon eens lachen en gedaan. |
dat is toch bij de meesten duidelijk ?! ... en anders weet je t wel na twee reacties ...
|
Ook bij zo'n optie zullen de echte verknipten bij voorkeur de "verkeerde" notatie markeren.
Zelfs met onderdegordel-webcam-check blijft frauderen mogelijk. Laat maar, "zulken" moet een hobby toch ook gegund zijn. "Een schizofreen .... is nooit alleen". |
Wat ben ik ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij bent die klager over die juffer met haar neuk mij laarsjes. En soms een echte kaffer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geachte
Het nut op een politiek forum ontgaat me enigszins? Het is hier tenslotte geen datingsite ;) Mvg Pieter Vandoorne |
Citaat:
|
Citaat:
Sommig posts doen me afvragen of iemand hier zijn/haar mening of zichzelf zit te verkopen, maar dat is misschien ook politiek. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be