![]() |
Waar o waar hangt lombas uit?
Ik mis hem... :cry:
Daarom deze topic, speciaal voor hem! lombas, lieve schat, als je dit leest: we missen je. Het zou heel fijn zijn als je terug online zou komen en ons zou verblijden met allerhande fijne theorieën, boeiende zoekopdrachten in de forumquiz etc. Kortom, ik en vele anderen onder ons, voelen ons simpelweg in de steek gelaten. Ons leven als forumganger stelt weinig voor zonder jou, je bent onze rots in de branding... Daarom beste forumgangers, steun deze topic zodat wij lombas terug in ons midden mogen verwelkomen! Ik dank u! |
Hoera!
|
O vrij-libertariërstijd,
waar zijt gij thans verzwonden? Keert eenmaal weer, o "schone" tijd O schone tijd met libertariërs Ik zoek u langs mij paden weer En vind uw sporen nimmerweer O jerum, jerum, jerum O quae mutatio rerum :( |
Welk slecht karakter heeft er op de tweede optie gestemd? :evil:
U moest beschaamd zijn meneer (of mevrouw)!!!!! :evil: |
Citaat:
Wonder who that should be :twisted: |
Jamaar hela, zo gaat dat hier niet he! Mijn topic een beetje komen verpesten!
Tss... |
lombas zit in de fitness... nie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op CP had-ie het er pas nog over dat hij mensen pijn wou doen...
En gij mist hem, Kim? (tip; straffe tepelklemmen zijn een prima surrogaat voor Lombas.) Hij zit tegenwoordig ook in het bankwezen heb ik gehoord. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Lombas is alive and on CP. En hij is nog steeds erg Lombas. Gelukkig maar... er zijn nog zekerheden in het leven.
|
Citaat:
Amai, maar gij hebt dringend nen vriend nodig, zenne. Het kan ons echt geen barst schelen waar diene lombaf zit. En hij mag van ons zelfs nog wa langer wegblijven ook. Wij zijn content.:cheer: |
Citaat:
Vote 2 everybody!!!:cheer::cheer::cheer: (Niks persoonlijks K. :|) |
Ja zeg, ik hang bij tijden graag de drama queen uit, mag ik ja! 8-)
|
Citaat:
waar?? |
Het forum van chez paulus... ;)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be