Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Parvenu Filip (die claimt kroonprins te zijn) in het Jaar van de Hond (https://forum.politics.be/showthread.php?t=67038)

Tantist 7 november 2006 11:11

Parvenu Filip (die claimt kroonprins te zijn) in het Jaar van de Hond

Zondag was er in het jaar van de hond een filmpje te zien met Philippe de Saxe-Cobourg. Daarbij hadden ze op de achtergrond een piepend geluid voorzien telkens hij bewoog.

Het was een schitterende illustratie van de stroefheid van die parvenu die meent ooit koning te moeten worden.

Heeft er iemand dat filmpje op het internet? Youtube en video google alvast niet.

Lex Blanca 7 november 2006 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 2143114)
Zondag was er in het jaar van de hond een filmpje te zien met Philippe de Saxe-Cobourg. Daarbij hadden ze op de achtergrond een piepend geluid voorzien telkens hij bewoog.

Het was een schitterende illustratie van de stroefheid van die parvenu die meent ooit koning te moeten worden.

Heeft er iemand dat filmpje op het internet? Youtube en video google alvast niet.

De houten Klaas.:lol:

Tantist 7 november 2006 11:47

twas eerder metaal dat piepte ;-)

DaBlacky 7 november 2006 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 2143220)
twas eerder metaal dat piepte ;-)

Hoste bedoelde er alleszins hout mee.

Tantist 7 november 2006 16:45

Klonk wreed metaalachtig toch... Maar ik lag strijk van het lachen, misschien is de finesse niet helemaal doorgedrongen...

Weezer 7 november 2006 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 2144099)
Klonk wreed metaalachtig toch... Maar ik lag strijk van het lachen, misschien is de finesse niet helemaal doorgedrongen...

Staat het op Youtube? De combinatie Geert Hoste en strijk liggen van het lachen bevreemdt me namelijk een beetje... ;-)

Tantist 7 november 2006 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 2144105)
Staat het op Youtube? De combinatie Geert Hoste en strijk liggen van het lachen bevreemdt me namelijk een beetje... ;-)

Dat is dus de vraag: is er niemand die het opgenomen heeft en op internet kan zetten...

DaBlacky 7 november 2006 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 2144286)
Dat is dus de vraag: is er niemand die het opgenomen heeft en op internet kan zetten...

Ik kan u er alleszins niet mee helpen. De apparatuur ervoor heb ik, maar niet de videobeelden.

Patriot! 8 november 2006 10:01

Het zal wel niet grappig geweest zijn, jullie humor als het over zo'n dingen gaat kennende...

Jarno 8 november 2006 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2145931)
Het zal wel niet grappig geweest zijn, jullie humor als het over zo'n dingen gaat kennende...

En daar is de doodserieuze BUB weer die niet eens op een thread over humor het kan laten van de sfeer te vergallen. Er ooit al eens aan gedacht dat jullie misschien daarom zo weinig stemmen halen en door iedereen uitgelachen worden? Omdat jullie niet over het vermogen beschikken van te relativeren?

Vorenus 8 november 2006 10:13

Citaat:

Vandaar dat jullie alle grappen, parodies en dergelijke censureren op het BUB-Forum. Zelfs een link naar Belgiek werd verwijderd omwille dat men niet mocht lachen met de parvénus van Laken.

Tantist 12 november 2006 15:13

Citaat:

Tja, niet iedereen is zo verzuurd als de BUB he...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be