![]() |
"Subforum voor wetenschappelijke onderwerpen"
Een voorstel aan de moderatie-team:
Geachte mod's Mag ik jullie vragen of het kan een subforum te creeeren waarop men alleen wetenschappelijke onderwerpen mag gediscussieerd worden ?? MvG. Lincoln. ;-) |
Is dit niet politics.be?
|
goed idéé, want er zijn echt wel wetenschappelijke onderwerpen die politiek gebonden zijn, maar niets te maken hebben met partijpolitiek.
|
Het lijkt mij dat wetenschappelijke discussies waarschijnlijk zullen thuishoren in Maatschappelijke Discussies, tenzij ze partij-politiek gericht zijn.
mvg, Arnold. |
Citaat:
|
Pleaaaaaassssssseeeeee......
![]() |
Ik vind dat Lincoln een punt heeft. Als je "religies" loskoppelt van "maatschappelijke discussies", zie ik geen objectieve reden om dit niet te doen voor discussies die meer exact-wetenschappelijk zijn.
|
Citaat:
Lijkt mij meer iets voor op een esotirisch forum dan politics.be |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ben ik toch verdraagzaam.
|
Rise.
|
Dat zou inderdaad nuttig en interessant zijn. Er zit hier nogal wat volk met een wetenschappellijke achtergrond me dunkt ;)
|
De discussie over de subfora laait weer op, waarom kunnen de mods een subfora gewoon niet op de proef maken en bij niet deftig functioneren het gewoon weer afschaffen, maar zoals het nu gaat is het niet redelijk!
|
Nogmaals, wetenschappelijke zaken thuis onder maatschappelijke discussies of in het speciale debatforum de debatclub .
mvg, Arnold. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be