Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   "Subforum voor wetenschappelijke onderwerpen" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=67072)

Lincoln 7 november 2006 16:00

"Subforum voor wetenschappelijke onderwerpen"

Een voorstel aan de moderatie-team:

Geachte mod's

Mag ik jullie vragen of het kan een subforum te creeeren waarop men alleen wetenschappelijke onderwerpen mag gediscussieerd worden ??

MvG. Lincoln.

;-)

Jaani_Dushman 7 november 2006 22:40

Is dit niet politics.be?

Jantje 7 november 2006 23:25

goed idéé, want er zijn echt wel wetenschappelijke onderwerpen die politiek gebonden zijn, maar niets te maken hebben met partijpolitiek.

Arnold 8 november 2006 11:42

Het lijkt mij dat wetenschappelijke discussies waarschijnlijk zullen thuishoren in Maatschappelijke Discussies, tenzij ze partij-politiek gericht zijn.

mvg,
Arnold.

Lincoln 8 november 2006 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arnold (Bericht 2146243)
Het lijkt mij dat wetenschappelijke discussies waarschijnlijk zullen thuishoren in Maatschappelijke Discussies, tenzij ze partij-politiek gericht zijn.

mvg,
Arnold.

Maar maatschappelijke discussie is dat niet meer sociaal gericht dan op gebied van milieu(dierlijk,cosmisch, medische en andere onderzoeken...) ??

Lincoln 8 november 2006 12:53

Pleaaaaaassssssseeeeee......

Dr. Strangelove 22 november 2006 01:57

Ik vind dat Lincoln een punt heeft. Als je "religies" loskoppelt van "maatschappelijke discussies", zie ik geen objectieve reden om dit niet te doen voor discussies die meer exact-wetenschappelijk zijn.

Starkan 22 november 2006 02:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Strangelove (Bericht 2183522)
Ik vind dat Lincoln een punt heeft. Als je "religies" loskoppelt van "maatschappelijke discussies", zie ik geen objectieve reden om dit niet te doen voor discussies die meer exact-wetenschappelijk zijn.

Of de 'religies' gewoon verweideren. Als je ziet wat een onzin daar tussenstaat. Een 'politiek forum' onwaardig.
Lijkt mij meer iets voor op een esotirisch forum dan politics.be

Dr. Strangelove 22 november 2006 02:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Starkan (Bericht 2183546)
Of de 'religies' gewoon verweideren. Als je ziet wat een onzin daar tussenstaat. Een 'politiek forum' onwaardig.
Lijkt mij meer iets voor op een esotirisch forum dan politics.be

Ja, ok , je hebt een punt. Maar dan zullen de esoterische forumgangers het subforum "internationaal" verder impalmen.

Starkan 22 november 2006 02:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Strangelove (Bericht 2183564)
Ja, ok , je hebt een punt. Maar dan zullen de esoterische forumgangers het subforum "internationaal" verder impalmen.

Als het relevant is, waarom niet? Zoniet, bannen naar de eeuwige goelagvelden, die freaks :twisted:

puud 22 november 2006 08:12

Wat ben ik toch verdraagzaam.

Lincoln 9 januari 2007 16:46

Rise.

Tavek 9 januari 2007 19:05

Dat zou inderdaad nuttig en interessant zijn. Er zit hier nogal wat volk met een wetenschappellijke achtergrond me dunkt ;)

baseballpolitieker 9 januari 2007 19:30

De discussie over de subfora laait weer op, waarom kunnen de mods een subfora gewoon niet op de proef maken en bij niet deftig functioneren het gewoon weer afschaffen, maar zoals het nu gaat is het niet redelijk!

Arnold 9 januari 2007 20:15

Nogmaals, wetenschappelijke zaken thuis onder maatschappelijke discussies of in het speciale debatforum de debatclub .

mvg,
Arnold.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be