![]() |
Heterokoppels scheiden 12 x meer dan holebikoppels
Citaat:
Wat was dat ook weer van de superoriteit van het "heterohuwelijk"? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De uitleg die jij daaraan knoopt slaat werkelijk nergens op :lol: |
Citaat:
|
Ik denk dat er nog een veel te groot taboe rust op het anders geaard zijn.
Mij maakt het niet uit wat iemand anders in zijn relatie wil: ik ben en blijf gelukkig getrouwd... heterogeen |
Citaat:
|
Citaat:
Hetero's kunnen uit meer mensen kiezen dan homo's vandaar . Het gaat niet over relaties maar uit keuzemogelijkheden toch ? |
Homo's lopen wel net iets meer de straat af en op, voor ze getrouwd zijn:lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Het is hier inderdaad een Kafferiaanse discussie aan het worden .
Stel nu dat ge in een dancing zijt . U lief is half en half . Ge wilt haar kwijt . Als ge dan de keuze hebt tussen 10 zal er wel één in de smaak vallen . Hebt ge de keuze tussen één , dan moet het al lukken dat ze in de smaak valt , en blijft ge bij u vast lief . Let wel , ik heb het over vaste relaties , niet over vlinderrelaties . Het zal wel zo zijn dat homo's meer vluggertjes hebben voor een paar dagen , dat zijn inderdaad ook relaties . Vraag is , op welke basis hebben ze dat begrip relatie bekeken in die studie ? |
Citaat:
|
Gaat het hier over huwelijken die even lang geduurd hebben gezien homo's pas een paar jaar kunnen trouwen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Stel dat de gemiddelde mens een kennissenkring heeft van 100 mensen . De hetero heeft de keus uit : 90/2 = 45 partners . De homo heeft de keus uit : 10/2 = 5 partners . De hetero kijkt de kat uit de boom en probeert er 2 . Nummer 2 is de goede . Is hij haar beu dan blijven er nog 43 kandidates over . De homo probeert er 3 . Bij homo's gaat het sneller gezien vrouwen voorzichtiger zijn bij het aanknopen van relaties . Nummer 3 is de goede . Is de homo zijn partner beu dan blijven er nog 2 over . Reden genoeg om 2 keer na te denken toch ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be