![]() |
Wordt de VLD rood?
Somers kondigt aan dat de VLD een progressieve en sociale partij (waar hoor ik dat nog?) moet worden.
Politiek uit het hart en een herverdeling via belastingen? 40% van de VLD (de rechtervleugel) wordt opzijgezet. Waarom? Een open sollicitatie voor nog een termijntje Paars? |
Dacht eerder voor een job bij de SPa
|
Ward Beysen draait zich om in z'n graf :'(
|
Citaat:
Omdat ze het licht gezien hebben en dat ze de belangen van de burgers belangrijker vinden dan de belangen van één partij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De VLD is altijd al een Pest Voor Vlaanderen geweest...
|
Citaat:
Blauw in de oppositie Rood in de regering 180graden draaien is toch normaal zeker om "postjes" te behouden |
Citaat:
|
Worden ???
m.i. zijn ze al een tijdje rood. Je kan de analogie met groen! maken: groen aan de buitenkant, rood vanbinnen. Hedendaagse VLD was blauw, en tot verrassing van velen, is ook rood vanbinnen. Een mens kan niet begrijpen waarom een rechtgeaarde liberaal nog voor die bende zou stemmen: huidige VLD is puur populisme... (en te bedenken dat ik ooit bestuurslid van een LVZ-afdeling was :( ) |
De waarheid is concreet. De VLD noemt het Generatiepact een progressieve maatregel en verdedigt dit. Het Vlaams Belang (soms niet soms wel). Als we eerlijk zijn dan noemen we het Vlaams Belang linkser dan de VLD. Ik vermoed dat dit niet zal gebeuren. Blauw van buiten rood van binnen ofte rood van buiten en blauw van binnen . Wat zal het vandaag zijn? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
En onderwijl zegt Slangen nu aan Somers wat hij moet zeggen. Wat een succesje In Gent toch kan doen he,allee nog ne keer Freya! |
Citaat:
|
Wordt de vld TE rood?
>>>>>JA<<<<<< |
Citaat:
|
ik was dolgelukkig om de capitulatie van Somers te horen...
Op naar een tweepartijenstelsel. VLD wordt samen met rood paars ter linker zijde VB + Vlott wordt rechter zijde Groen verdwijnt uiteraard volledig Maar wat met de Tjeven...zullen zij onder druk van het oprukkende islamisme eindelijk kleur moeten bekennen en hun eigen mensen boven het antieke roomse middenveld verkiezen? Voorlopig zullen zij uiteraard hand- en spandiensten aan paars verlenen om toch nog mar een tijdje aan de vleespotten te likken... Maar wat daarna?.... |
Wie interesseert het nog wat? De VLD da's over and out. Laat ons naar belangrijker dingen kijken a.u.b. :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be