Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   LSP heeft gelijk! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=67464)

An VdS 10 november 2006 13:15

LSP heeft gelijk!

Ik geef LSP gelijk! Indymedia doet aan cencuur.

Zoals elkde dag heb ik vandaag en gisteren Indymedia.be bezocht.

Met veel aandacht en als student las ik de artikels over de actie op de KUB. Als reactie op de artikels las ik soms een bericht van de NSV!-Brussel. Iets later was de reactie weer weg. Zeker 5 keer heb ik dit in hetzelfde bericht zien gebeuren. Daarom nam ik er maar een screenshot van!

Avondland 10 november 2006 14:02

LSP heeft de neiging heel wat dingen te verdraaien in haar verslagen. Erg triestig relaas, maar er moet toch iets zijn om mee te lachen buiten BUB.

Jazeker 10 november 2006 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An VdS (Bericht 2152480)
Ik geef LSP gelijk! Indymedia doet aan cencuur.

Zoals elkde dag heb ik vandaag en gisteren Indymedia.be bezocht.

Met veel aandacht en als student las ik de artikels over de actie op de KUB. Als reactie op de artikels las ik soms een bericht van de NSV!-Brussel. Iets later was de reactie weer weg. Zeker 5 keer heb ik dit in hetzelfde bericht zien gebeuren. Daarom nam ik er maar een screenshot van!

En waar kunnen we die screenshot bekijken?

GC 10 november 2006 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An VdS (Bericht 2152480)
Ik geef LSP gelijk!

Tot zover zijn we het hier eens grondig met elkaar eens!

de limburgse leeuw 3 december 2006 20:47

Indymedia.be

Tot nu toe zijn mijn ervaringen met Indymedia.be niet zo slecht hoor. Ik mag er mijn artikels nog altijd publiceren wanneer ik dat wil. Ik doe dat niet zo vaak, maar als het gebeurt, dan komt het toch tenminste in de Open Nieuwslijn.

Er zijn nog andere Indymedia's (Oost-Vlaanderen, West-Vlaanderen, Antwerpen, Brussel,...). Die zijn iets minder druk en ook daar heb ik geen enkel probleem ervaren rond censuur tot nog toe.

Het is wel zo dat het bestuur van Indymedia een aantal PVDA-mensen bevat, maar zelf heb ik daar niet te veel last van.

Dat ze af en toe de site opkuisen om er alle facho reacties af te halen, kan ik wel aannemen. Anders zou het een hele vervuilde site kunnen worden na een tijdje. En dat is niet de bedoeling, de bedoeling is om inhoudelijke reacties te plaatsen op de artikels.

Metternich 3 december 2006 21:37

Facho reacties :rofl:

Praetorian 3 december 2006 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw (Bericht 2216423)
Dat ze af en toe de site opkuisen om er alle facho reacties af te halen, kan ik wel aannemen. Anders zou het een hele vervuilde site kunnen worden na een tijdje. En dat is niet de bedoeling, de bedoeling is om inhoudelijke reacties te plaatsen op de artikels.

Volledig mee eens, geen fascisten van het NSV! toelaten op indymedia. :-)

Pelgrim 4 december 2006 00:04

ik ben wel eens benieuwd of daar ook niet-belgisch-unitaristisch gezinde stukken op zouden mogen verschijnen...

de limburgse leeuw 4 december 2006 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 2216990)
ik ben wel eens benieuwd of daar ook niet-belgisch-unitaristisch gezinde stukken op zouden mogen verschijnen...

Geen idee. Voor Meervoud en de Vlaamse KP zou het toch moeten kunnen vind ik. Maar wat dat betreft ken ik hun beleid niet goed.

Al eens bij LEF geprobeerd ? (Links Ecologisch Forum). Misschien maak je wel een kans, van mij hebben ze er ook al een artikel of twee opgezet een tijdje terug.

Jazeker 4 december 2006 00:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 2216990)

Vergeet dat maar.

Metternich 4 december 2006 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 2216631)

Wees dan niet hypocriet en zet tenminste een hamer en sikkel op de voorpagina, dan weet tenminste iedereen direct wat ze voor zich hebben :-)

Tantist 4 december 2006 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2153455)
En waar kunnen we die screenshot bekijken?

Dat is ook al gecensureerd door Indymedia ;-)

Jonas Elossov 4 december 2006 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Avondland (Bericht 2152596)
LSP heeft de neiging heel wat dingen te verdraaien in haar verslagen. Erg triestig relaas, maar er moet toch iets zijn om mee te lachen buiten BUB.

U moet dringend eens een cursus begrijpend lezen volgen... Uw mening over LSP doet hier niet terzake, An VDS stelde voor de verandering gewoon eens dat we gelijk in iets hadden...

Pelgrim 4 december 2006 19:18

En de BUB is al ruim voldoende om mee te lachen.

Jonas Elossov 4 december 2006 20:41

Trouwens, ik steun indymedia.be in het feit dat ze Fasco-posts eruit filteren... Dat wil echter niet zeggen dat ik hen voor de rest vertrouw.
Trouwens, het feit dat de servers staan in gebouwen die eigendom zijn van de PVDA (of leden van de PVDA) zegt genoeg dat ze niet onafhankelijk zijn binnen de linkerzijde zeker...
Maar dit is niet de plaats om de andere linkse stromingen verder te bekritiseren op zo'n punten.

An VdS 21 december 2006 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 2216631)

Leg mij eens uw redenen uit waarom u NSV'ers fascisten vindt. Geef me eens een standpunt van NSV dat een fascistisch standpunt zou zijn!

GC 21 december 2006 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An VdS (Bericht 2264961)
Leg mij eens uw redenen uit waarom u NSV'ers fascisten vindt. Geef me eens een standpunt van NSV dat een fascistisch standpunt zou zijn!

Je moet die NSV-pipo's in Brussel maar eens gaan bekijken! Je zal snel doorhebben waarom het fascisten zijn!

An VdS 21 december 2006 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GC (Bericht 2265551)
Je moet die NSV-pipo's in Brussel maar eens gaan bekijken! Je zal snel doorhebben waarom het fascisten zijn!

Weerom geen antwoord. Waar kan ik die 'NSV-pipo's in Brussel' bekijken?

driewerf 21 december 2006 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An VdS (Bericht 2265556)
Weerom geen antwoord. Waar kan ik die 'NSV-pipo's in Brussel' bekijken?

in Brussel :roll:

Pelgrim 22 december 2006 01:15

nee, serieus??? 8O :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be