Nynorsk |
10 november 2006 18:07 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea
(Bericht 2153360)
Ik las vandaag in Expres/Dag Allemaal een artikel over wat er achter de schermen van "Stanley's route" fout gelopen moet zijn.
Persoonlijk was ik diep gechockeerd door de manier waarop Vitalski zich verantwoordde voor het conflict met Joyce van Nimmen.
Zelf heb ik het programma niet gezien, maar ik vind het erg laag bij de grond dat verschillende bronnen bevestigen dat je inderdaad een medekandidate hebt aangerand en je haar daarna nog eens gaat afschilderen als racist en een gevaar voor de maatschappij.
Naar het schijnt heeft hij zijn handtastelijkheden niet verzwegen voor medekandidaten en het productieteam. Deze grepen niet in, omdat dit de reputatie van het programma hierdoor inderdaad niet ten goede zou komen.
Racist is dus de excuustruus geworden van elke migrant en nu dus ook van elke linkiewinkie die zijn handen niet thuis kan houden. Is dat gemakszucht of het ontlopen van verantwoordelijkheid? Iemand afschilderen als racist maakt deze persoon dus vogelvrij.
Voor mij heeft deze "nachtburgemeester" van mijn stad er gelegen. Vooral het feit dat Joyce van Nimmen er moeite mee heeft om er over te praten, zet mij aan het nadenken.
Ik hoop dat ze alsnog gerechtelijke stappen onderneemt tegenover deze tactloze man en ik hoop dat ze er naast aanranding ook nog eens laster en eerroof bij doet. Iedereen weet dat je als racist niet in aanmerking komt voor de titel BV en dat je dan zeker niet naar Afrika, waar het wemelt van de zwarten trekt.
|
jij gaat af op wat je in den dag allemaal leest? :?
wie weet wat vitalski echt heeft gezegd, en wat er in de DA van komt te staan. Het zou niet bepaald den eerste zijn die klaagt over DA of verbouwereerd naar zijn eigen interview zit te kijken.
Vitalski is een heel vervelende vent - of zo werd hij toch afgeschilderd in dat programma (want daar vertrouw ik ook langs geen kanten op). Als jij aan joyce geprutst heeft, en hij is idd zo vervelend als hij getoond werd op dat programma, dan kun je zowat eender welke stupiede uitleg van hem verwachten.
Maar toch graag enige ondersteuning voor deze uitspraak: "Iemand afschilderen als racist maakt deze persoon dus vogelvrij."
Ik hoop evenzeer dat joyce gerechtelijke stappen onderneemt - als hij tenminste gedaan heeft wat beweerd wordt. anders zou ze het beter niet doen.
|