![]() |
de morgenstond
heeft die nu goud in de mond, of niet?
iemand die het al es gecheckt heeft en het ons langslapers wil meedelen?? het forum is u dankbaar! |
Uiteraard, al stelt heel dat gouden morgenstond niets voor zonder een degelijke beker koffie.
|
De morgenstond heeft vooral een slechte smaak in de mond.
|
Ik moet voor m'n werk soms heel vroeg uit de veren (5u), en dan kan ik zeker genieten van bvb. de zon die opkomt, eerst die rooie gloed...en dan dat doorbreken...,enz.
De wereld ziet er 's morgens heel mooi uit.....welliswaar (net zoals Kim zegt) mét een bakkie koffie. ;-) |
Citaat:
ik moet bijna elke morgen naar school fietsen, daar is niks goud aan die morgenstond hoor! 't is een complot van de mensen die altijd vroeg opstaan en willen dat de laatopstaan'ers dat ook doen. zwicht er niet voor zou ik zo zeggen. just say NO! |
Voor sommige heeft de ochtend alles en kunnen er dan uitgerust weer tegen om samen met Lora dan weer op stok te gaan
voor andere betekend de ochtend tijd op hun nest te gaan opzoeken en de nodige krachten op te doen voor de volgenden nacht van zware arbeid. Het hangd dus van veel zaken af of de ochtendstond goud in de mond heeft. |
ik werd laatst wakker om kwart voor zeven, het was nog pikdonker, en door het dakvenster scheen er één prachtig heldere ster op mij.
dat was een mooi moment. en dan opstaan en het zien licht worden. het mooiste moment van de dag, the break of dawn. |
Citaat:
|
Citaat:
Geen verdere details... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nen hekel aan de morgen. De eerste 2 uren toch.
Ik kan slapen zolang of zo weinig als ik wil, ik kan er 's morgens toch nooit uit. Altijd opstaan met het gevoel dat je nog maar net in je bed ligt is niet leuk. Geen goud in de mond voor mij dus. Al is een mooie zonsopgang wel heel aangenaam om te aanschouwen maar daarna zou je terug in je bed moeten kunnen kruipen en dat komt er maar zelden van... |
Waarom is Jazeker wel een optie in de poll en bv Mitgard of Tantist niet?
|
Wie is Morgenstond?
Vraag het hem zelf dan. |
als ik vroeg moet opstaan (elke keer als ik ga werken dus) vind ik dus dat de morgenstond gewoon zou moeten wegblijven, dan zou ik nog wat kunnen slapen.
|
Citaat:
Nen drol met heimwee! |
Citaat:
|
Citaat:
jazeker is nen toffe en mittgard een jeanet! daarom! |
Citaat:
|
De morgenstond ...
's Morgens staat er wel eens wat, ja. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be