![]() |
De langste draad.
Bij de bedoeling van deze draad komt het er op neer om zoveel mogelijk te posten,zever te verkopen en mischien zelfs iets nuttig vertellen. Op die manier kunnen we tot aan het eindoel graaken, namelijk van deze draad de langste maken die politics ooit heeft gekend en ja mischien zelfs de langste van de ganse wereld. Of gewoon een hele lange draad. We zullen in ieder geval veel dapere vrijwiligers nodig nodig hebben die de taak willen opnemen om deze draad in leven te houden.
Wie wilt er de draad inwijden met een eerste post? |
En dan heeft BigF er nog speciaal eentje voor uwentewege gestart ...
|
Argggg:oops:
Beschouw deze draad als gesloten. Voor het verdere gezever gelieven u naar de bovenstaande link te verplaatsen. Excuses voor eventuele ongemaken. |
barra barra
|
Ben jij soms van plan om twee enorm lange draaden in leven te houden.
mij niet gelaten maar je beseft toch welke verantwoordelijkheid je opneemt. |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Competitie voor de langste draad! Ik doe mee!! barra barra |
Citaat:
|
Ik steun deze natuurlijk!
Appelflappen zijn lekker. Om maar even wel iets zinvols in het bericht te zetten. |
Bump.
|
Sinds er momenteel niet veel leven is op de andere draad, setel ik mij ergens tussen de twee. En apelflappen zijn het best warm en met ijscréme
|
Citaat:
en die appelflappen (tel de p's) dan niet koud? of hou jij van lauwe flappen en gesmolten ijskreemdrab? |
Hola, twee 'langste draden'.
Dat wordt werken! |
Citaat:
|
Citaat:
Tweede mogelijkheid, staats tussen komst, we beslissen dat er een moet gaan zo dat we ons voledig kunnen toeweiden aan een draad. Nadeel is dat we een hartverscheurende keuzen moeten maken. |
Citaat:
warme choco in combinatie met ijskreem is levensgevaarlijk. maak 'em te warm en je kunt achter een rietje, maak 'em niet warm genoeg en je kunt achter een mes. Iets voor gevorderden, idd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Da's bijna de hongerdood. Is er geen derde mogelijkheid? De grote führer de twee draden laten mixen (dan weet die ook eens wat doen). |
2 draden laten mixen door de groote fuher?? hoe?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be