![]() |
WC papier
We vegen natuurlijk allemaal onze kont af. Of nouja, dan hoop ik dan toch. Nou woonde ik vroeger in een studentenflat waar het WC-papier bij de huur inzat. Dat was van dat harde moeilijk scheurbare grijsbruin-achtig papier.
Nu woon ik al wat jaartjes ergens anders en koop ik zelf mijn schijt-papier. Echter, die rollen gaan er razendsnel doorheen! Waarom? Omdat er maar 200 velletjes op een rol zitten! Op het industriele papier in de studentenflat persen ze d'r makkelijk 400~500 op. WAAAAAAROM doen ze dat nou niet op het wc-papier dat je in de supermarkt koopt? De kwaliteit van de velletjes is even goed/slecht (ik koop altijd goedkoop). Is het gewoon een verkooptruuk van de WC-papier-fabrieken? Waarom is WC-papier überhaupt zo duur? Hoe zit dat in België? Is Nederland het enige land waar de burger uitgebuit wordt, zelfs tot op de WC? |
hebt gij die vellekes zitten tellen ofwa? 8O
er moet toch iets aan zijn van die gierige nederlanders ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Bestel hier alvast uw gratis exemplaar .... |
Mischien kun je overstappen naar een van de nog oudere methode van de Romijnen, namelijk het geloovde spons op een stokje. Niet duur en lang bruikbaar.
|
Citaat:
|
wat meer rijst en minder olijfolie eten en je bespaart onmiddellijk op papier.
en geen papier meer gebruiken kan ook, je richt gewoon na de stoelgang een haardroger op uw anus en nadat het residu is opgedroogd schrap je het er met zo'n afwassponsje af. wel regelmatig dat afwassponsje uitkloppen natuurlijk. bij sterk behaarde mensen kan deze techniek wel vrij pijnlijk uitvallen maar dat is alleen maar de eerste paar keren... |
ipv een haardroger op je anus te richten kan je ook rap een douche nemen, dan spoel je alles wat nog aan je anus en je billen is blijven hangen gewoon door de afvoer.
Maar nu water steeds duurder dreigt te worden is de door Garnaalbeer beschreven methode wellicht de goedkoopste èn veiligste. Van de chemicaliën die de verschillende soorten drukinkt - en dus ook de door Monocle aanbevolen oude telefoongidsen - bevatten kan je aarskanker krijgen, heb ik mij ooit laten wijsmaken. |
Citaat:
Wel even kijken he volgende keer :D |
Ik gebruik niet veel WC-papier, maar als je rollen van 400 gewend bent dan gaat zo'n rol van 200 opeens rap snel :(
Belgen en Nederlanders zijn toch wel erg verschillend, dit soort reacties had ik in Nederland nooit gekregen :( Je anus föhnen? Krantepapier? |
"Keats' onderwerp over wc-papier" of ook wel "hoe kan men zo efficiënt mogelijk vooroordelenbevestigend zijn".
|
Veeg daar maar eens je gat mee af:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog een optie, speciaal voor de hollanders !!!!!!!!!
U GAT NIET AFVEGEN (niet maar mij zien, ik gebruik wc-papier met drie lagen dat superzacht is voor mijn endele achterste) |
Waarom loopt een vb'er rond met zijn lichaam vol wc-papier?
Hij heeft overal ‘t schijt aan. |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn rolletjes vliegen er ook zo door, maar dat komt door een andere reden: ![]() |
in finland hangt er op vele wc's een sproeiertje. hygiënisch en papierbesparend!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be