![]() |
Hitler is terug.
|
Citaat:
|
Tafelmanieren kent hij alleszins niet! :-o
|
Grappig.
|
Die Joodse heren die op de vlucht sloegen... Het is op het randje van erover te zijn. Welke overtreding heeft hij eigenlijk begaan dat de politie ter plaatsen moest komen? Of het zou bedreiging moeten zijn (met zijn gasfles)?
|
Citaat:
|
Is toch maar lef hebben om zoiets te doen in Duitsland.
|
Het is in Oostenrijk gefilmd net na de verkiezingsoverwinnig van Haider. Die man die je ziet is een Nederlandse komiek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Theo Maassen in Functioneel Naakt:
Toen ik kind was had ik speelgoedsoldaatjes. Eén van die poppetjes was een indiaan die getroffen werd door een kogel en van zijn paard aan het vallen was. Net dat moment hadden ze vastgelegd en er een poppetje van gemaakt. De Amerikanen hebben de indianen op beestachtige manier uitgeroeid, genocide, waarna ze er uit commercieel oogpunt poppetjes van gemaakt hebben... Dat hebben de Duitsers toch nooit aangedurfd, hetzelfde in de vorm van poppetjes van creperende Joden tijdens de vergassing.:-) (langs de andere kant is Amerika natuurlijk het land van de ongekende mogelijkheden) |
Nee, trok er compleet niet op en toch gingen de Joden lopen. Het was te gek om los te lopen. Doet me een beetje denken aan die Hitlerclown uit Het Geslacht de Pauw.
|
Zou nog een idee zijn voor een film.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zuurpruimen, als ge nu al niet meer met joden moogt lachen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be