Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   verkiezingspropaganda vld 7e dag (https://forum.politics.be/showthread.php?t=67692)

satiper 12 november 2006 14:14

verkiezingspropaganda vld 7e dag

Vandaag kregen 4 VLD-ers maar liefst een half uur de tijd om de lof over hun partij te bezingen.
Dit alles onder het mom van een zogezegd debat.
Hoe je een debat kan voeren onder gelijkgezinden is me een raadsel?
Als men dit ook aan alle andere partijen gunt is er natuurlijk geen probleem.
Daar zou het natuurlijk wel eens kunnen fout gaan.
Waarom VLD wel en andere partijen niet?
VRT neutraal?

metten 12 november 2006 14:24

VRT neutraal? Natuurlijk niet!
De VLD helt over naar links, wat in de linkse VRT-kraam te pas komt!

evilbu 12 november 2006 17:30

Voor diegenen die willen zien waarover het gaat, de Zevende Dag wordt (zoals gewoonlijk) vanavond nog herhaald op Een van 23.35 tot 0.35.;-)

UFSIA 12 november 2006 17:35

of op canvas doorlopend herhaald van ongeveer 1 uur tot ongeveer 8.30 uur morgenvroeg

satiper 12 november 2006 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2157683)
Voor diegenen die willen zien waarover het gaat, de Zevende Dag wordt (zoals gewoonlijk) vanavond nog herhaald op Een van 23.35 tot 0.35.;-)

goeie tip evilbu :-)

satiper 12 november 2006 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA (Bericht 2157718)
of op canvas doorlopend herhaald van ongeveer 1 uur tot ongeveer 8.30 uur morgenvroeg

mogelijkheden genoeg dus ;-)

satiper 12 november 2006 17:41

Niet dat het een aanrader is, het was behoorlijk saai.
Veel discussie was er uiteraard niet.
Het was een opsomming van hoe goed en nodig de VLD wel is, goedkeurend aangemoedigd door een oh zo neutrale moderator :roll: , ik heb het al anders geweten :? .

evilbu 12 november 2006 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door satiper (Bericht 2157818)
Niet dat het een aanrader is, het was behoorlijk saai.
Veel discussie was er uiteraard niet.
Het was een opsomming van hoe goed en nodig de VLD wel is, goedkeurend aangemoedigd door een oh zo neutrale moderator :roll: , ik heb het al anders geweten :? .

Jamaar ze moeten het wel weten bij de VRT he, zijn ze een rode of een blauwe burcht?:| 8-)

Vorenus 12 november 2006 17:49

Zoiets van bont en blauw dat paars uitslaat waarbij de bloedneus gratis is

satiper 12 november 2006 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2157841)
Jamaar ze moeten het wel weten bij de VRT he, zijn ze een rode of een blauwe burcht?:| 8-)

Afwisselend rood en blauw gestreept, of gewoon paars moet ook kunnen ;-)

satiper 12 november 2006 17:52

Dat ze daar in de middeleeuwen nooit opgekomen zijn om hun burchten zo te verven, afschrikking gegarandeerd 8-)

schaduwrijk 12 november 2006 18:36

de vld is vernieuwd eh mannen, dat mogen ze toch komen voorstellen...

Vorenus 12 november 2006 18:49

Nee, ik betaal geen belastingen om op de zevende dag smurfen te zien. Daar heb ik Cartoon Network voor.

RASPOUTINE 12 november 2006 18:52

Als je aan vetmeserij doet, dan geraak je overal binnen...

benji 12 november 2006 19:55

Op die 7de dag durft men blijkbaar niet meer de echte politiek aan bod laten komen .
Ze hebben schrik dat het VB te veel pijnpunten naar boven zal laten komen .
De 7de dag is een belachelijk programma geworden gepresenteerd door 2 hoogbejaarden .
En waar alleen de goednieuwsshow mag worden opgevoerd.
Het regime waakt over de media.......sjans zijn hetzelfbenoemde "democratische" partijen!

Bob 12 november 2006 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2157841)

Denk dat ze zo ongeveer een slangenfanclub aan het worden zijn (tenminste zolang deze links en pro-establishment is - dat hij na eerst veroordeeld te zijn voor gefoefel, en daarna in beroep enkel vrijggesproken is, wegens verjaring, doet er niet toe).
Nu konkreet. De vrt is een regeringszender, gevuld met linkse journalisten, waarvan de kritische houding in het kwadraat afneemt, met het linkser zijn van de tegenspeler.

evilbu 12 november 2006 20:47

Ter Zake maakte onlangs een reportage over de slechte toestand bij de RTBF. Christian Laporte zei dat de RTBF nog veel politiek getint is, en hij haalde de grotere aandacht voor PS-congressen aan. Is RTBF een zender van "de Partij" geworden?8O

Sante 12 november 2006 21:39

Links of rechts maakt niet zoveel uit. Je hebt de machthebbers en de tegenstanders. Het kijkvee is het produkt dat de VRT aanbied aan de machthebbers. En het kijkvee zal slikken wat op dit moment de VLD en bevriende partijen voorschotelen.

TV-kijken heb ik reeds jaren terug zogelaten maar ik merk hier dat er nog niets is veranderd, enkel dat het nog wat erger is geworden.

Coekie 13 november 2006 11:02

Ik heb het debat in kwestie jammergenoeg gemist. Maar misschien is het een goed idee om alle partijen eens de kans te geven om hun project (als ze er een hebben natuurlijk) eens uitgebreid en zonder dat iemand er komt tussen brullen aan de kijkers te laten uitleggen. De Zevende dag kan wat meer uitgewerkt items gebruiken ipv stukjes van drie minuten die net voldoende ruimte bieden voor een paar oneliners over de al lang gekende stellingen.

Coekie

Sneta 13 november 2006 11:36

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door benji (Bericht 2158233)
De 7de dag is een belachelijk programma geworden gepresenteerd door 2 hoogbejaarden .

Annelies Beck, hoogbejaard ????

Waren maar alle bejaarden zo verfrissend als deze bloem....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be