![]() |
Justine Henin-Hardenne eindigt dit jaar als eerste op de wereldranglijst van het vrouwentennis. De Belgische dankt die bonus aan haar resolute winst (6-1 6-2) vrijdag op de Amerikaanse Jennifer Capriati in de WTA Masters in Los Angeles. Ze passeert op de ranglijst haar landgenote Kim Clijsters.
De 21-jarige Henin-Hardenne heeft een droomseizoen achter de rug met winst in twee grandslamtoernooien: Roland Garros en US Open. ”Het ging dit jaar vrijwel perfect. Ik kan nauwelijks geloven dat ik het seizoen zal eindigen als de beste tennisster van de wereld”, zei ze na haar zege op Capriati, waarmee ze de halve finales bereikte in de WTA Masters, het officieuze wereldkampioenschap. Ook Clijsters is al zeker van de halve finales. Zij bleef ongeslagen in haar groep. Vrijdag versloeg ze in haar derde partij de Française Amélie Mauresmo: 3-6 6-4 6-4. ![]() |
Nu Justin de nr1 blijft tot het einde van het jaar, gun ik Kim nogm eer de titel van de Masters. Go go go Kim!
|
Moge de beste (Belg :wink: ) winnen.
|
De Limburgse Kim dus. :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kim Clijsters is de beste tennisster van de wereld, ze heeft weer de Masters gewonnen, het wereldkampioenschap Tennis, duidelijker kan niet. GO KIM!
|
ik heb het wel een beetje voor Kim. Maar das persoonlijk natuurlijk. Das tenminste een vrouw met alles derop en deraan. Die is ook iets minder verbeten dan Justine.
Justine heeft zo'n uitdrukking dat ze over ljiken wil gaan. Kim is gewoon spontaner en sympathieker van uiterlijk. maar das allemaal subjectief. 'k zou tegen alle twee dik verliezen denk ik. weet ik zeker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Proficiat Kim!
Je hebt de titel verdiend! |
Justine zegt tegen Kim : ik heb toch al 2 echte grand slam titels gewonnen.
Kim zegt tegen Justine : ik heb toch al 2 echte borsten gekregen |
Waarom heeft Justine altijd zo een petje op?
Zo kan je de voorkant van de achterkant onderscheiden... :D En waarom heeft Justine nog geen kinderen... 's nachts heeft ze dat petje natuurlijk NIET op... Onderbroekenhumor maar 't is vrijdagnamiddag hé. |
Citaat:
|
En voor de West-Vlamingen:
Waarom heeft Justin geen borsten? Ze moest er henin. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be