![]() |
Onderzoek Universiteit Antwerpen
Hallo!
Ik ben een student aan de Universiteit Antwerpen en bijdeze vraag ik vriendelijk uw hulp en medewerking om een onderzoek te vervolledigen. Via onderstaande link vindt u de vragenlijst, deze kadert in een onderzoek van de Universiteit Antwerpen, onderzoeksgroep politieke communicatie en maakt deel uit van het leeronderzoek “perceptiepolitiek in Vlaanderen http://users.skynet.be/sb014188/LOZ/set1/ Hartelijk dank voor uw medewerking!! :-D :-D |
1: VB
2: VB 3: CD&V 4: VLD 5: VLD Wel een veradelijk test. Normaal gezien is 5 de hoogste score en de foto's een beetje gemanipuleert met licht. |
'k heb hem nie ingevuld.. amateur die zoiets gemaakt heeft... en dat zou dan van de Unief komen?
|
euhm ik krijg geen resultaat...?
|
Hoe krijg je het resultaat te zien?
|
Enne...
Hoe kan je op iemands uiterlijk oordelen, in politieke context? |
Via lichtinval, kledij, gezichtsuitdrukking,....
|
De universiteit van Antwerpen denkt dat ze met noenekes te doen heeft?
|
Nochtans klopt dat volgens mij, iedereen weet toch dat KUL proffesioneler is tov universiteit Antwerpen (of hoe dat noemt). Ik zag dat semi-semi-semi-semi-would-be-pro sitetje en dacht in men eigen: "dit klopt wel"
|
Ingevuld. :-)
|
Allemaal domme slogans :)
|
Citaat:
|
Ingevuld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ale bedankt alvast diegenen die het ingevuld hebben!! Diegenen die niet mee willen werken: werk gewoon nie mee!!!
|
die resultaten vriend...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ingevuld.
En de slogans kan je dus echt wel vergelijken met deze die je op met de verkiezingen ziet en hoort, Nu er geen partij namen en politici opstaan, maar onbekenden zij, vinden jullie ze doen. Wel politiek kan dus idd duidelijk heel dom en niets zeggend zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be