Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Dief met enkelband betrapt bij inbraak in Meise (https://forum.politics.be/showthread.php?t=67994)

Bierke 14 november 2006 16:43

Dief met enkelband betrapt bij inbraak in Meise

Maandag heeft de politie in de Kapellelaan in Meise een man opgepakt die een woning verliet waarin hij net had ingebroken. De man bleek een gedetineerde die onder voorwaarden in vrijheid was gesteld met een elektronische enkelband. Hij droeg de enkelband op het ogenblik van de feiten.

Buren hadden in de woning verdachte bewegingen opgemerkt en de dief tegengehouden toen hij de oprit van het pand verliet. De politie kwam snel ter plaatse en pakte de man op. In de woning waren verschillende vertrekken doorzocht en overhoop gehaald. Diverse elektronische toestellen bleken verdwenen. De man bekende de feiten en werd overgedragen aan het Brussels parket. (belga/hln)

-------------------------------------------------------

Congratz Onkie het werkt... NOT
de hoeveelste flagrante gebeurtenis is dit al? en hoeveel moeten we er nog krijgen? de emmer is wat mij betreft vol! zelfs voller dan gelijk welk ONKELINKS hotel !!!

schaduwrijk 14 november 2006 18:19

is dit werkelijk zo erg...het systeem van de enkelbanden vind ik geen slecht systeem, als ze dan nog iets mispeuteren...den bak in

andev 14 november 2006 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schaduwrijk (Bericht 2163475)
is dit werkelijk zo erg...het systeem van de enkelbanden vind ik geen slecht systeem, als ze dan nog iets mispeuteren...den bak in

Ik dacht juist dat het gebruik van die enkelbanden moest dienen om de overvolle gevangenissen wat te ontlasten...
Zo een enkelband-gevangene, die weer de gangster uithangt, zou een nieuwe versie moeten krijgen waarmee hij niet verder geraakt dan tien meter zonder een paar elektrische impulsen die hem serieus van gedacht doen veranderen! Zoals in bepaalde SF-films zijn kop doen ontploffen is er iewat over...maar zou op termijn een ernstige en definitieve oplossing zijn van het probleem tov de rest van de samenleving.
Gedaan met "... werd voor de zeventiende keer opgepakt en "onder voorwaarden" weer vrij gelaten...".

Kay_ 14 november 2006 18:35

Wat ne stomme kloot, zoals ze hier zeggen :lol: :lol:

Amon_Re 14 november 2006 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 2163517)
Ik dacht juist dat het gebruik van die enkelbanden moest dienen om de overvolle gevangenissen wat te ontlasten...
Zo een enkelband-gevangene, die weer de gangster uithangt, zou een nieuwe versie moeten krijgen waarmee hij niet verder geraakt dan tien meter zonder een paar elektrische impulsen die hem serieus van gedacht doen veranderen! Zoals in bepaalde SF-films zijn kop doen ontploffen is er iewat over...maar zou op termijn een ernstige en definitieve oplossing zijn van het probleem tov de rest van de samenleving.
Gedaan met "... werd voor de zeventiende keer opgepakt en "onder voorwaarden" weer vrij gelaten...".

Meneer heeft wedlock gezien? :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be