Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Waar is Mad_drone? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=6823)

Aangebrande Phönix 10 november 2003 18:14

Lees de titel, genie.

mad_drone 10 november 2003 18:15

geen idee,
kzou hem eens bellen , misschien heeft dat genie genoeg brein ter beschikbaar om op te willen nemen

Aangebrande Phönix 10 november 2003 18:26

Confrater! Daar ben je!

Welkom op dit forum. Weet je, er zijn 5 zaken die je moet weten hierover.

Ten eerste moet je niet komen op binnenland, dat is ingenomen door Jan van den Berghe, een obscure figuur die nooit een smiley gebruikt en nummer één staat op de lijst van zwaarste posters en ThePiano, wiens persoonlijke leven een open boek is en de titel heeft België's blokbuster nummer 1 te zijn. Bezoek eens zijn anti-rascismewebsite http://users.pandora.be/amarcord/selys/. Wat wel bezocht kan worden is het internationaal forum, waar het zowat constant America's fanclubpresident Antoon en wat anderen (waaronder kameraad TomB, kapitalistischer dan.. dan... een heel kapitalistisch persoon) tegen de rest is. Maatschappelijke is behoorlijk leuk, bezoek zeker eens het topic over homoseksualiteit. Een goede gelegenheid om mijn grote idool, Paulus de Boskabouter, en zijn vrouwelijke kant Carine, te ontmoeten. Dit is overigens het forum waar zijn troon geplaatst is. Ook trachten gesprekken aan te knopen met NuMarx, heel interessant persoon.

Dit bericht wordt te lang..

blablabla. Punt!

mad_drone 10 november 2003 18:31

hmm interessant.

spijt mij dat ik al gepost heb heb op binnenland? zal het noooit meer doen (betwijfel of jij , mede tempel ridder, dat nooit gedaan hebt!)

12 sec. of numarx 10 november 2003 18:31

U vleit me. Jan VDB overheerst de Communitaire Discussies trouwens, niet Binnenland.

Aangebrande Phönix 10 november 2003 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door numarx
U vleit me. Jan VDB overheerst de Communitaire Discussies trouwens, niet Binnenland.

Dat forum vergat ik zelfs te vermelden. Zegt meer erover dan ik in dit topic behandeld zou willen zien.

Aangebrande Phönix 10 november 2003 18:44

O ja, numarx, ik heb een vraagje: wat als we nu met zoveel mogelijk mensen tegelijk je banner overnemen. Kwestie van onze vrienden van het Blok evenveel te vervelen als ons door die rotaffiches.

12 sec. of numarx 10 november 2003 18:45

Dat wordt jammer genoeg in ELK forum behandeld.

En als antwoord op je vraag, doe maar. Link maar naar dezelfde file.

mad_drone 10 november 2003 18:49

leuk ideetje...

mad_drone 10 november 2003 18:50

PS

hoe doe ik dat? :oops:

Aangebrande Phönix 10 november 2003 18:53

Vanwaar dat emoticontje? Ik had zonet een tekst in mijn onderschrift gezet. Ík zou dat moeten gebruiken.

...

[size=1]Je verwachtte toch niet dat ik het zou doen he?[/size]

mad_drone 10 november 2003 19:16

dat vreemdelingen en integratie forumpje lijkt ingenomen te zijn door vlaamsbok georiënteerde personen!!
en zelfs van de erge soort want ik heb vrienden die met de VNJ op stap gaan en veel gematigder zijn hoor

12 sec. of numarx 10 november 2003 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
dat vreemdelingen en integratie forumpje lijkt ingenomen te zijn door vlaamsbok georiënteerde personen!!

:lol: :lol: :lol: :lol:
Welkom op dit forum!

Buckle up, it's gonna get nasty!

Aangebrande Phönix 10 november 2003 19:20

Citaat:

en zelfs van de erge soort want ik heb vrienden die met de VNJ op stap gaan en veel gematigder zijn hoor

Ja, juist, normaal gezien had ik in mijn berichtje nog wat geschreven over neo-nazistische (is het wel neo-?) individuen als Guderian of de ietwat intellectuelere Eichmann. In dezelfde categorie van mensen met een bijzonder denken zijn bv een Darwin, prototype van een islamofoob en nog iemand anders die hier alleen staat omdat mijn zin lekker zou klinken.

Aangebrande Phönix 10 november 2003 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door numarx
Citaat:

:lol: :lol: :lol: :lol:
Welkom op dit forum!

Buckle up, it's gonna get nasty!

Ja, er zijn er zoveel betere op dat vlak.
politicsinfo bv

mad_drone 10 november 2003 19:35

is er een enkele internationalist aanwezig op het forum communitaire probleempjes??

voel me plots zooo alleen snif :

Aangebrande Phönix 10 november 2003 19:41

Citaat:

is er een enkele internationalist aanwezig op het forum communitaire probleempjes??

voel me plots zooo alleen snif :

*fluitend* (op het internet lukt dat)

Iedereen vergeet mij..

Ga eens naar het forum "links", Pelgrims thuishaven.

Pelgrim 10 november 2003 22:07

Yep. In links is het fijn vertoeven! Ik regeer daar namelijk met harde stalinistische vuist zodat er nooit ruzie is.

Maar euh...

Citaat:

Ik ben nu toevallig wel een links flamingant...
:)

mad_drone 11 november 2003 06:18

hmm ik laat me niet doen hoor ik zal het forum binnenland overnemen en dan alle linkse mensjes uitnodigen terwijl de VBers in hoekje zitten te wenen als medelievendheid het forum -en de wereld - overneemt

Aangebrande Phönix 11 november 2003 11:00

Citaat:

hmm ik laat me niet doen hoor ik zal het forum binnenland overnemen en dan alle linkse mensjes uitnodigen terwijl de VBers in hoekje zitten te wenen als medelievendheid het forum -en de wereld - overneemt

Medelievendheid?

Hmhm, ik wil dit uit de kerntekst. Net zoals alle andere verwijzingen naar altruïsme. Anders eis ik dat de paus meer vermeld wordt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be