![]() |
poker!
Zijn er nog forummers die pokeren op het wereldwijde web, en zo ja, welke site raden jullie aan, uiteraard betreft het hier pokeren voor fun, en niet voor geld...!
|
Neen, niet op het internet. Wel soms een poker night bij vrienden. Veel leuker als je face to face speelt. Bovendien word er ook voor kleine bedragen gespeeld, er is niets aan als je niet kan winnen of verliezen. Zonder geld speelt iedereen ongeremd en is er geen kunst of spanning aan.
Ik speel wel enkel Texas Hold'em. |
Citaat:
Bij ons heb je nu op de commerciele zender de Europese kampioenschappen poker. Met de echte profs. geweldig leuk om naar te kijken. |
Ik speel wel poker, PartyPoker, Everest, PokerStars.. Ik ga ook nog TonyG Poker proberen.
Maar helaas suck ik. Ik doe dan ook vooral freerolls... Ik had laatst AA, middle position, maar iedereen foldde, dus ik 'slechts' callen. De BB checkt, K9T op de flop, ik bet heeeel erg dik, hij reraised mij, heeft ie QJ. Tja.. |
Je kan maar pech hebben;-) (voor veel mensen zal jouw bericht als Chinees klinken denk ik)
Zo heb ik ook eens alles kwijtgespeeld met een fullhouse van twee azen en drie negens. Die gast tegenover me zat gewoon met twee azen in z'n hand.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be