![]() |
Het is al weer enige tijd geleden dat deze rubriek in koetjes en kalfjes stond. De titel is afkomstig van het programma "Dit was het nieuws" waarbij het de bedoeling is een onzinnig onderschrift bij een foto te verzinnen.
Eigenlijk zou ik hier een paar nieuwsfoto's moeten plaatsen waarbij juliie dan onderschriften verzinnen. Maar het is ook leuk om zelf foto's te zoeken en er een onderschrift bij te verzinnen. Dus... wees creatief ! Ik zal zelf een paar voorbeelden geven. [size=6]Opleidingen in de bouw, succesvol ingevoerd in Ethiopië.[/size] ![]() ![]() "Ik ken er ook één, hoe lang een negerin haar behoefte ophouden." [size=6]Paralympics dit jaar voor het eerst ook voor geestelijk gehandicapten.[/size] ![]() ![]() "Tjongejonge wat een sufferd, zelfs die domme Belg naast mij weet nog hoe die zijn das moet strikken." [size=6]Amerikaans kabinet in de weer met voodoopoppetje van Chirac.[/size] ![]() ![]() ![]() "Dat zal hem leren, die smerige hypocriete islamietenvriend." |
![]() [size=6]"O nee! Ze begint over de afwas... snurk"[/size] ![]() [size=6]"So happy together.. "[/size] ![]() [size=6]"Zit daar een rolletje op ?"[/size] ![]() [size=6]"Hihihi, vlak op zijn hoofd"[/size] ![]() [size=6]"Hihihi.. Spreek ik met P. Enis?"[/size] ![]() [size=6]"Aaargh.. scheisse! in mijn broek!"[/size] |
![]() [size=6]Leuke avatar had jij, kabouterke![/size] |
HAHAHAHHAA :lol: .
![]() |
![]() I'm your private dancer, dancing for money, do what you want me to do! |
Citaat:
|
[size=6]"Economie?"[/size] |
Citaat:
|
Walk like an Egyptian! |
En dan nu allemaal tesamen: "Er is geen tekort in de begroting!" |
Wie goed kijkt kan de draden zien.
|
![]() How I determine the interest rate you ask? Let me show you. |
![]() Gerechtsdeurwaarder De Leenheer gaat over tot de trekking van de hoofdprijs. |
![]() Gelukkig bracht de UFO op de achtergond een vroegtijdig einde aan de toespraak. |
![]() [size=6]"Kijk, hier is de uit knopke"[/size] |
Bouter, uwe foto is geblokt (geen pics posten van geocities)
|
![]() [size=6]"Ik wil eens een uur met mijn Harley rijden zonder problemen"[/size] |
"sorry this site is temporary unavailable"
Ik heb de indruk dat ze daar daadwerkelijk op het uit knopke hebben gedrukt! |
tiens.. die foto van de Fluppen komt er bij mij nog op..
correctie.. nu niet meer. Was fluppen die aan het oor van 'bethje draait |
[size=6]"Nee, 't is in fa groot!" [/size] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be