![]() |
De grote politics.be voetbal-draad
Post hier al je zin en onzin over je favoriete ploeg, de (wan)prestaties van je nationale team, het WK al dan niet in de Lage landen, je eigen bevindingen op het veld en wat dies meer zij. Succes!!! :thumbsup:
|
Ik eis naamsverandering van de Rode Duivels !!!!!!!!!!!!!!!!!
Rode Prutsers zou beter staan. En het ergste vanal is dat ik de wedstrijden niet meer bekijkt omdat de samenvattingen al een misdaad tegen de menselijkheid zijn. |
Ik hoor net dat ze hun hoofdsponsor ook al kwijt zijn... Gaat lekker daar.
Trouwens: waarom speelt Maarten Martens niet voor de nationale ploeg? Die speelt wekelijks de pannen van het dak bij AZ. Dit in tegenstelling tot Leonard bij Feyenoord. Een vrachtwagen draait nog sneller rond z'n as... |
Citaat:
|
http://video.google.nl/videoplay?doc...39238972035981
voodoo child ergens links achter de camera, maar niet echt zichtbaar :( |
Ik ben fan van fc de kampioenen.
|
voetbal is een jeannettensport... :twisted:
|
Brian Vandenbussche moet in de goel!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
Hij stelt telkens de beste spelers op die we hebben. Weigert te praten over diegenen die niet geselecteerd zijn. De Belgen speelden een degelijke wedstrijd tegen de Polen, het had evengoed 1-1 kunnen zijn. :roll: Weet je wat ik eigenlijk niet snap is dat als de "Rode Prutsers" verliezen ze nog steeds een premie opstrijken. Geen winst = Geen premie!! 't Zal vlug gedaan zijn. |
Citaat:
|
KFC Assenede staat de laatste in 2de provinciale !
Maar ik blijf supporter , ook al is het maar om eens weg te zijn . |
Citaat:
en wiens fout is het? de arbiters? de coach? het bestuur? |
Citaat:
Die zijn content met Bier en Wijven |
Voetbal is saai.
|
Citaat:
|
Citaat:
Welke gepensioneerde voetballer zou daarvoor ni tekenen. |
Als slecht verliezer kan ik enkel stellen dat de wedstrijd Belgie-Polen uitgekochten boel is .
Wie is de keeperstrainer van de rode duivels ? Inderdaad , Custers, de keeper die op het WK 82 twee te vermijden goals van Boniek binnenliet . Als slecht verliezer stel ik ; niet wij , maar de Polen hebben ons uitgekocht ! |
De pers maakt her en der gewag van het feit dat de rode duivels hun sponsor de Dexia bank kwijt zijn .
Hoe zou dat toch komen ? |
Moest de mens nog leven, ik zou Udai Hoessein tot bondscoach benoemen. Ze zouden ineens nogal gaan presteren die jeannetten! ;-)
|
Gert Verheyen terug bij de witte duivels
Gert Verheyen is weer voetballer Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Gert Verheyen, in september 36 geworden en sinds dit seizoen niet langer prof, heeft opnieuw zijn voetbalschoenen aangetrokken. De beloftencoach van Club Brugge komt sinds vorige week uit voor het Knokse Surfers Paradise, dat aantreedt in de zaterdagcompetitie van het bedrijfsvoetbal. ,,Omdat een vriend het mij vroeg en om wat in beweging te blijven'', zegt Verheyen lachend. ,,Al moet ik zeggen dat het voor een eerste keer tegenviel. Ik heb aan den lijve ondervonden wat vijf maanden niets doen voor je lichaam kan betekenen. Competitiedrang? Neen, niets van gevoeld. Ik speel gewoon voor de lol, meer moet je er niet achter zoeken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be