![]() |
Stel: de Aarde wordt maandag getroffen door een meteoor
van 50 km doorsnede.
Dat zal inhouden dat de Aarde en al het leven volledig zal worden vernietigd. Wat gaat U zaterdag en zondag nog doen? ![]() |
Zuipen, smoren, vossen
|
En naaktfoto's van men ex plaatsen
|
Citaat:
8-) :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik durf zelfs nog geen gewone foto van haar hier op zetten. Zen ni van plan om een klacht aan men broek te krijgen van haar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga:
mijn cheffin eens verrot gaan schelden een bestelling van 20000euro plaatsen op de site van studio100 met mijn kredietkaart eens goed en heeeeel uitgebreid gaan eten veeeeel chocolade eten (is al heeeeel lang geleden) |
nochtans gaat niets boven een heerlijke chocomousse!
|
yes maandag niet gaan werken!!
|
al het mogelijke om te overleven.
|
Citaat:
|
Last Night van Don McKellar :thumbsup: is een zalige film die de psychologie rond dat thema zeer fantasierijk-realistisch (=nieuwe term) beschrijft.
Beetje lowbudget, maar de film laat je niet onberoerd. Handelt over de laatste dag. Waarom kan je zelf invullen, maar iedereen weet het. Een aantal mensen wordt in hun laatste 24 uur gevolgd. De film doet echt wat me je (met mij toch) ![]() |
Zaterdag eerst eens goed uitslapen
En zondagavond ten onder gaan aan een overdosis coke (na eerst iets met mijn gezin gedaan te hebben waar ik liever niet aan denk) Ik ga de ultieme "I don't like mondays"-maandag niet afwachten Wat een ongelooflijke kutvraag overigens. |
Ik ben zelf al eens getroffen geweest door zo'n meteoriet .
Ik kan dus met kennis van zaken klappen . En jullie verzekeren , ge zult allen op politics zitten . Mijn gedacht ! |
http://www.nyrockman.com/pages/peekskill-today.htm
het zal u maar overkomen zeker ? In afrika is er ook is iemand getroffen door een meteoriet en hij heeft het nog overleeft ook :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be