![]() |
Ook CM start met uitsluiting mensen
Citaat:
Walgelijk! |
Moest Jezus himzelf horen hoe de mensen van het Vlaams Belang behandeld worden door het regime. Hij zou zeker de kant kiezen van het Vlaams Belang. Kristus koos immers altijd de kant van de onderdrukten ...
Trouwens ik ben als katholiek nationaal solidarist lid van CM en van ACV. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zou hem verbazen van in dergelijk goed gezelschap te vertoeven en er zijn volk te moeten zien zwartmaken. Jezus verkondigde de parabel van de barmhartige Samaritaan. Echt iets om op BLok avonden voor te lezen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet ik het nu goedkeuren dat mensen worden uitgesloten? |
Citaat:
Is er een goede reden dat ze je in de bak smijten? Is er een goede reden waarom je je werk bent verloren? Is er een goede reden waarom ze je niet willen in de dansclub? Meestal is die er... Maar soms is die er niet: Mensen uitsluiten omdat ze zwart of bruin zijn, omdat ze vrouw of homo zijn. Uitgesloten omdat je militeert voor een ondemocratische partij: het zou je niet moeten verbazen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het Vlaams (on)Belang is bezorgd voor de kaloten. Vermits die laatsten altijd moeten kiezen voor de onderdrukten, willen die Blokkers er zeker voor zorgen dat er altijd onderdrukten zijn. Ah ja, want zonder onderdrukten ... geen kaloten meer wegens "geen werk". Dus onderdrukken ze maar een beetje willekeurig volgens kleur en ras. Toch raar ook dat de kaloten zelf ook zo graag onderdrukken. Een niet-kaloten-meisje of vrouw dat abortus wil plegen, een niet-kaloten oud peeke (zoals ik) dat eruit wil stappen via euthanasie: ah neen hé: dik onderdrukken. En als dat onderdrukken via godsdienst niet efficiënt genoeg gaat, dan maar mee onderdrukken via wetten en gevangenissen. Idem dito voor echtscheidingen, rechten voor samenwonenden, uitgetreden pasters, holebi's en wat weet ik nog ... Besluit: de kaloten-en-tsjeven-mutualiteit onderdrukken de Vlaams Blokkers en omgekeerd. Ze zijn beiden in hetzelfde bedje ziek. 't Is goed leven in Vlaanderen, maar nog lang niet perfekt. |
Citaat:
|
Citaat:
je kan natuurlijk ook altijd bevestiging vragen bij het CM zelf. |
Citaat:
|
Citaat:
Stuur anders een mailtje hé! Indien het CM het ontkent zit er stront aan de knikker natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.christelijkvlaanderen.be/...AMENWERKEN.pdf Kan dus perfect. |
Ik vind het niet kunnen dat iemand wordt uitgesloten omwille van zijn of haar politieke overtuiging. Maar langs de andere kant heeft die man er blijkbaar geen problemen mee om te kiezen voor een partij die mensen uitsluit op basis van afkomst, religie, enz... Dus ja, ik kan begrijpen dat de CM dat niet echt "christelijk" vond.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be