![]() |
Gadver! We martelen.......
We horen er weer bij! Ook Nederland heeft Irakezen gemarteld, w00t. Laat de
Amerikanen onze lousy pogingen tot verhoor niet horen, maar het blijkt echt zo te zijn. Tijdens verhoren van Iraakse bommenleggers heeft onze militaire inlichtingendienst verzuimd 's nachts het licht in de gevangenis uit te doen. Verder draaiden ze piepjes af in de gevangenis en werden de potentiele terroristen natgespoten zodat ze niet in slaap konden vallen. In totaal hield de militaire inlichtingendienst de Iraki's wel vier dagen vast, waarvan ze er zeker twee slecht geslapen hebben. Inderdaad hoogst onmenselijk. Het licht aanhouden, muziek draaien en af en toe natspuiten. Dat klinkt als de perfecte managementtool voor ambtenaren, maar we hebben het over martelingen volgens de Volkskrant. En dat mag niet."Tijdens de verhoren hadden de verdachten een stofbril op waardoor ze niets zagen" Oh nee, toch...de oudhollandsche stofbrilmarteling die de Russische druppelmarteling of de Amerikaanse kledingborstelmethode doen verbleken? Jawel, het is verkiezingen. http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/035484.html |
Re: Gadver! We martelen.......
"Roeptoeter" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > We horen er weer bij! Ook Nederland heeft Irakezen gemarteld, w00t. Laat > de > Amerikanen onze lousy pogingen tot verhoor niet horen, maar het blijkt > echt zo > te zijn. Tijdens verhoren van Iraakse bommenleggers heeft onze militaire > inlichtingendienst verzuimd 's nachts het licht in de gevangenis uit te > doen. > Verder draaiden ze piepjes af in de gevangenis en werden de potentiele > terroristen natgespoten zodat ze niet in slaap konden vallen. In totaal > hield de > militaire inlichtingendienst de Iraki's wel vier dagen vast, waarvan ze er > zeker > twee slecht geslapen hebben. Inderdaad hoogst onmenselijk. Het licht > aanhouden, > muziek draaien en af en toe natspuiten. Dat klinkt als de perfecte > managementtool voor ambtenaren, maar we hebben het over martelingen > volgens de > Volkskrant. En dat mag niet."Tijdens de verhoren hadden de verdachten een > stofbril op waardoor ze niets zagen" Oh nee, toch...de oudhollandsche > stofbrilmarteling die de Russische druppelmarteling of de Amerikaanse > kledingborstelmethode doen verbleken? Jawel, het is verkiezingen. Inderdaad er komen verkiezingen, maar er waren regels opgesteld waar de heren nu al uit zijn dat ze zich er NIET aan hebben gehouden, dan kun je zeggen och het was nix maar dan hadden ze die regels niet moeten maken Als ik midden in de nacht op de A4 om 3 uur 200 rijd dan is dat totaal niet gevaarlijk (mits ik nuchter ben) maar er zal geen rechter zijn die zegt dat ik dan geen straf krijg als ik betrapt word. Ik begrijp volkomen dat de regerende partijen dit willen bagataliseren, maar als vredesmacht toezien op dat regels nageleefd worden en dan ZELF die regels die je ZELF hebt opgesteld niet nakomen is onaceptabel. > > http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/035484.html |
"Ikke" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] bel.net... > > "Roeptoeter" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > We horen er weer bij! Ook Nederland heeft Irakezen gemarteld, w00t. Laat > > de > > Amerikanen onze lousy pogingen tot verhoor niet horen, maar het blijkt > > echt zo > > te zijn. Tijdens verhoren van Iraakse bommenleggers heeft onze militaire > > inlichtingendienst verzuimd 's nachts het licht in de gevangenis uit te > > doen. > > Verder draaiden ze piepjes af in de gevangenis en werden de potentiele > > terroristen natgespoten zodat ze niet in slaap konden vallen. In totaal > > hield de > > militaire inlichtingendienst de Iraki's wel vier dagen vast, waarvan ze er > > zeker > > twee slecht geslapen hebben. Inderdaad hoogst onmenselijk. Het licht > > aanhouden, > > muziek draaien en af en toe natspuiten. Dat klinkt als de perfecte > > managementtool voor ambtenaren, maar we hebben het over martelingen > > volgens de > > Volkskrant. En dat mag niet."Tijdens de verhoren hadden de verdachten een > > stofbril op waardoor ze niets zagen" Oh nee, toch...de oudhollandsche > > stofbrilmarteling die de Russische druppelmarteling of de Amerikaanse > > kledingborstelmethode doen verbleken? Jawel, het is verkiezingen. > > Inderdaad er komen verkiezingen, maar er waren regels opgesteld waar de > heren nu al uit zijn dat ze zich er NIET aan hebben gehouden, dan kun je > zeggen och het was nix maar dan hadden ze die regels niet moeten maken > Als ik midden in de nacht op de A4 om 3 uur 200 rijd dan is dat totaal niet > gevaarlijk (mits ik nuchter ben) maar er zal geen rechter zijn die zegt dat > ik dan geen straf krijg als ik betrapt word. > Ik begrijp volkomen dat de regerende partijen dit willen bagataliseren, maar > als vredesmacht toezien op dat regels nageleefd worden en dan ZELF die > regels die je ZELF hebt opgesteld niet nakomen is onaceptabel. > > > > http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/035484.html Hee!! Geen grote mond he! Anders gooi ik een emmer met water over je heen, kietel ik je teentjes met een veertje totdat je gek wordt. -- -RzR- --------------------- Balkie for president --------------------- |
Razor1971 wrote: (cut) > Hee!! Geen grote mond he! Anders gooi ik een emmer met water over je heen, > kietel ik je teentjes met een veertje totdat je gek wordt. "All is fair in love and war....." -Mr. Noise Guy Orangevale, California, U.S.A. |
Mr. Noise Guy wrote:
> Razor1971 wrote: > > (cut) > >> Hee!! Geen grote mond he! Anders gooi ik een emmer met water over je >> heen, kietel ik je teentjes met een veertje totdat je gek wordt. > > "All is fair in love and war....." "All is love and war....." |
Roeptoeter wrote:
> We horen er weer bij! Ook Nederland heeft Irakezen gemarteld, w00t. Laat > de Amerikanen onze lousy pogingen tot verhoor niet horen, maar het blijkt > echt zo te zijn. Tijdens verhoren van Iraakse bommenleggers heeft onze > militaire inlichtingendienst verzuimd 's nachts het licht in de gevangenis > uit te doen. Verder draaiden ze piepjes af in de gevangenis en werden de > potentiele terroristen natgespoten zodat ze niet in slaap konden vallen. > In totaal hield de militaire inlichtingendienst de Iraki's wel vier dagen > vast, waarvan ze er zeker twee slecht geslapen hebben. Inderdaad hoogst > onmenselijk. Het licht aanhouden, muziek draaien en af en toe natspuiten. > Dat klinkt als de perfecte managementtool voor ambtenaren, maar we hebben > het over martelingen volgens de Volkskrant. En dat mag niet."Tijdens de > verhoren hadden de verdachten een stofbril op waardoor ze niets zagen" Oh > nee, toch...de oudhollandsche stofbrilmarteling die de Russische > druppelmarteling of de Amerikaanse kledingborstelmethode doen verbleken? > Jawel, het is verkiezingen. Nog steeds lid van de Videla-fanclub, Wetzels? -- Mijn muziektip: Pigmeat met Blonde Alien http://home.wanadoo.nl/luther7/nlpol...en-Pigmeat.wmv |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be