![]() |
BALKENENDE HEEFT GELIJK11111111
Balkenende heeft groot gelijk,dat een links kabinet een gure herfst gaat
worden en de gevolgen negatief zullen zijn voor iedereen. De economie zal zwaar te lijden krijgen als er een linkse meerderheid komt en dat is juist. Alle bekende economen ondersteunen deze mening, dus als je rotzooi wil en uiteindelijk nog meer armoede stem je op links. Op de potverteerders. In het begin zal er succes zijn maar uiteindelijk betalen we allemaal het gelag en de armoede zal daardoor alleen maar toenemen. Met links zullen de voedselbanken niet verdwijnen maar toenemen. Het wordt tijd dat kaboutertje bos niet meer gaat geloven in feeën maar terugkeert tot de realiteit. De realiteit van het heden. In de politiek moet je niet dagdromen. |
Re: BALKENENDE HEEFT GELIJK11111111
"Thijs" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Alle bekende economen ondersteunen deze mening, dus als je rotzooi wil en > uiteindelijk nog meer armoede stem je op links. Op de potverteerders. Alle bekende economen...... Goh, jij hebt andere bekenden als ik..... F. |
">>>>----> Vliegende Tijger <------<<<<<<<" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > "Thijs" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >> Alle bekende economen ondersteunen deze mening, dus als je rotzooi wil en >> uiteindelijk nog meer armoede stem je op links. Op de potverteerders. > > > Alle bekende economen...... > > Goh, jij hebt andere bekenden als ik..... > > F. Dat blijkt wel uit je zinloze reply. > > > |
"Thijs" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Balkenende heeft groot gelijk,dat een links kabinet een gure herfst gaat > worden en de gevolgen negatief zullen zijn voor iedereen. De economie zal > zwaar te lijden krijgen als er een linkse meerderheid komt en dat is > juist. Alle bekende economen ondersteunen deze mening, dus als je rotzooi > wil en uiteindelijk nog meer armoede stem je op links. Op de > potverteerders. In het begin zal er succes zijn maar uiteindelijk betalen > we allemaal het gelag en de armoede zal daardoor alleen maar toenemen. Met > links zullen de voedselbanken niet verdwijnen maar toenemen. Het wordt > tijd dat kaboutertje bos niet meer gaat geloven in feeën maar terugkeert > tot de realiteit. De realiteit van het heden. In de politiek moet je niet > dagdromen. Dit stinkt naar R. Peters.. > |
Thijs wrote:
> Balkenende heeft groot gelijk,dat een links kabinet een gure herfst gaat > worden en de gevolgen negatief zullen zijn voor iedereen. De economie zal > zwaar te lijden krijgen als er een linkse meerderheid komt en dat is juist. > Alle bekende economen ondersteunen deze mening, Ik mis hier wat verwijzingen... -- Steven |
"alsUblieft van Koelman" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > "Thijs" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Balkenende heeft groot gelijk,dat een links kabinet een gure herfst gaat >> worden en de gevolgen negatief zullen zijn voor iedereen. De economie >> zal zwaar te lijden krijgen als er een linkse meerderheid komt en dat is >> juist. Alle bekende economen ondersteunen deze mening, dus als je rotzooi >> wil en uiteindelijk nog meer armoede stem je op links. Op de >> potverteerders. In het begin zal er succes zijn maar uiteindelijk betalen >> we allemaal het gelag en de armoede zal daardoor alleen maar toenemen. >> Met links zullen de voedselbanken niet verdwijnen maar toenemen. Het >> wordt tijd dat kaboutertje bos niet meer gaat geloven in feeën maar >> terugkeert tot de realiteit. De realiteit van het heden. In de politiek >> moet je niet dagdromen. > > Dit stinkt naar R. Peters.. Neen dat ruikt naar realiteitszin. > > > >> > > |
"Steven" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Thijs wrote: > >> Balkenende heeft groot gelijk,dat een links kabinet een gure herfst gaat >> worden en de gevolgen negatief zullen zijn voor iedereen. De economie >> zal zwaar te lijden krijgen als er een linkse meerderheid komt en dat is >> juist. Alle bekende economen ondersteunen deze mening, > > Ik mis hier wat verwijzingen... waarheen??? > > > -- > Steven > |
Thijs wrote:
> "Steven" <[email protected]> wrote: > >> Thijs wrote: >> >>> Balkenende heeft groot gelijk,dat een links kabinet een gure herfst gaat >>> worden en de gevolgen negatief zullen zijn voor iedereen. De economie >>> zal zwaar te lijden krijgen als er een linkse meerderheid komt en dat is >>> juist. Alle bekende economen ondersteunen deze mening, >> >> Ik mis hier wat verwijzingen... > > waarheen??? Naar statements van alle bekende economen die jouw bewering dat ze het hier allemaal over eens zijn ondersteunen. -- Steven |
"Thijs" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Balkenende heeft groot gelijk,dat een links kabinet een gure herfst gaat > worden en de gevolgen negatief zullen zijn voor iedereen. De economie zal > zwaar te lijden krijgen als er een linkse meerderheid komt en dat is > juist. Alle bekende economen ondersteunen deze mening, dus als je rotzooi > wil en uiteindelijk nog meer armoede stem je op links. Op de > potverteerders. In het begin zal er succes zijn maar uiteindelijk betalen > we allemaal het gelag en de armoede zal daardoor alleen maar toenemen. Met > links zullen de voedselbanken niet verdwijnen maar toenemen. Het wordt > tijd dat kaboutertje bos niet meer gaat geloven in feeën maar terugkeert > tot de realiteit. De realiteit van het heden. In de politiek moet je niet > dagdromen. Nee de uitbuiters zien hun paradijsje bedreigt en willen met angst scenarios de stemmers zover krijgen dat ze weer in het gareel van de uitbuiters willen zitten, jammer luitjes, ik trap niet meer in jullie praatjes. En zeker niet in die van economen, die hebben belang bij een privaat Nederland waar het bedrijfsleven de scepter mag zwaaien, of de caduceus in dit geval. |
"Thijs" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "alsUblieft van Koelman" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> "Thijs" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Balkenende heeft groot gelijk,dat een links kabinet een gure herfst gaat >>> worden en de gevolgen negatief zullen zijn voor iedereen. De economie >>> zal zwaar te lijden krijgen als er een linkse meerderheid komt en dat is >>> juist. Alle bekende economen ondersteunen deze mening, dus als je >>> rotzooi wil en uiteindelijk nog meer armoede stem je op links. Op de >>> potverteerders. In het begin zal er succes zijn maar uiteindelijk >>> betalen we allemaal het gelag en de armoede zal daardoor alleen maar >>> toenemen. Met links zullen de voedselbanken niet verdwijnen maar >>> toenemen. Het wordt tijd dat kaboutertje bos niet meer gaat geloven in >>> feeën maar terugkeert tot de realiteit. De realiteit van het heden. In >>> de politiek moet je niet dagdromen. >> >> Dit stinkt naar R. Peters.. > > Neen dat ruikt naar realiteitszin. R Peters gelooft dat water niet uitzet tussen 4 en 100 graden celcius, als je dat de lucht van realiteit noemt, dan maak ik mij ernstig zorgen om jou realiteits zin. |
"Thijs" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Steven" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> Thijs wrote: >> >>> Balkenende heeft groot gelijk,dat een links kabinet een gure herfst gaat >>> worden en de gevolgen negatief zullen zijn voor iedereen. De economie >>> zal zwaar te lijden krijgen als er een linkse meerderheid komt en dat is >>> juist. Alle bekende economen ondersteunen deze mening, >> >> Ik mis hier wat verwijzingen... > > waarheen??? Naar uitspraken van die zeer bekende economen natuurlijk. Niet alleen geen realiteitszin maar ook nog gewoon dom. |
"Steven" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Thijs wrote: > >> "Steven" <[email protected]> wrote: >> >>> Thijs wrote: >>> >>>> Balkenende heeft groot gelijk,dat een links kabinet een gure herfst >>>> gaat worden en de gevolgen negatief zullen zijn voor iedereen. De >>>> economie zal zwaar te lijden krijgen als er een linkse meerderheid komt >>>> en dat is juist. Alle bekende economen ondersteunen deze mening, >>> >>> Ik mis hier wat verwijzingen... >> >> waarheen??? > > Naar statements van alle bekende economen die jouw bewering dat ze het > hier allemaal over eens zijn ondersteunen. Ik neem dus aan dat je geen kranten leest, actualiteiten en nieuws uitzendingen volgt?? > > -- > Steven > |
Thijs wrote:
> "Steven" <[email protected]> wrote: > >> Thijs wrote: >> >>> "Steven" <[email protected]> wrote: >>> >>>> Thijs wrote: >>>> >>>>> Balkenende heeft groot gelijk,dat een links kabinet een gure herfst >>>>> gaat worden en de gevolgen negatief zullen zijn voor iedereen. De >>>>> economie zal zwaar te lijden krijgen als er een linkse meerderheid komt >>>>> en dat is juist. Alle bekende economen ondersteunen deze mening, >> >> >>>> Ik mis hier wat verwijzingen... >> > >>> waarheen??? >> >> Naar statements van alle bekende economen die jouw bewering dat ze het >> hier allemaal over eens zijn ondersteunen. > > Ik neem dus aan dat je geen kranten leest, actualiteiten en nieuws > uitzendingen volgt?? Jawel. Maar ik mis nog steeds jouw verwijzingen. Ik zou zeggen: pak je kans en wrijf het er in! -- Steven |
"Z.O.Z." <z@z> wrote in message news:[email protected]... > > "Thijs" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "alsUblieft van Koelman" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >>> >>> "Thijs" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Balkenende heeft groot gelijk,dat een links kabinet een gure herfst >>>> gaat worden en de gevolgen negatief zullen zijn voor iedereen. De >>>> economie zal zwaar te lijden krijgen als er een linkse meerderheid komt >>>> en dat is juist. Alle bekende economen ondersteunen deze mening, dus >>>> als je rotzooi wil en uiteindelijk nog meer armoede stem je op links. >>>> Op de potverteerders. In het begin zal er succes zijn maar uiteindelijk >>>> betalen we allemaal het gelag en de armoede zal daardoor alleen maar >>>> toenemen. Met links zullen de voedselbanken niet verdwijnen maar >>>> toenemen. Het wordt tijd dat kaboutertje bos niet meer gaat geloven in >>>> feeën maar terugkeert tot de realiteit. De realiteit van het heden. In >>>> de politiek moet je niet dagdromen. >>> >>> Dit stinkt naar R. Peters.. >> >> Neen dat ruikt naar realiteitszin. > > R Peters gelooft dat water niet uitzet tussen 4 en 100 graden celcius, > als je dat de lucht van realiteit noemt, dan maak ik mij ernstig zorgen > om jou realiteits zin. Dat is mongoolse argumentatie. > > |
"Z.O.Z." <z@z> wrote in message news:[email protected]... > > "Thijs" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Steven" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >>> Thijs wrote: >>> >>>> Balkenende heeft groot gelijk,dat een links kabinet een gure herfst >>>> gaat worden en de gevolgen negatief zullen zijn voor iedereen. De >>>> economie zal zwaar te lijden krijgen als er een linkse meerderheid komt >>>> en dat is juist. Alle bekende economen ondersteunen deze mening, >>> >>> Ik mis hier wat verwijzingen... >> >> waarheen??? > > Naar uitspraken van die zeer bekende economen natuurlijk. > Niet alleen geen realiteitszin maar ook nog gewoon dom. Daar kom op terug zodra de linkse puinhoop een feit is. > > |
"Steven" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Thijs wrote: > >> "Steven" <[email protected]> wrote: >> >>> Thijs wrote: >>> >>>> "Steven" <[email protected]> wrote: >>>> >>>>> Thijs wrote: >>>>> >>>>>> Balkenende heeft groot gelijk,dat een links kabinet een gure herfst >>>>>> gaat worden en de gevolgen negatief zullen zijn voor iedereen. De >>>>>> economie zal zwaar te lijden krijgen als er een linkse meerderheid >>>>>> komt en dat is juist. Alle bekende economen ondersteunen deze mening, >>> >> >>>>> Ik mis hier wat verwijzingen... >>> > >>>> waarheen??? >>> >>> Naar statements van alle bekende economen die jouw bewering dat ze het >>> hier allemaal over eens zijn ondersteunen. >> >> Ik neem dus aan dat je geen kranten leest, actualiteiten en nieuws >> uitzendingen volgt?? > > Jawel. Maar ik mis nog steeds jouw verwijzingen. > Ik zou zeggen: pak je kans en wrijf het er in! Waarin??? In de linkse open wonden??? > > > -- > Steven > |
On Sat, 18 Nov 2006 19:43:44 +0100, "Z.O.Z." <z@z> wrote:
> >"Thijs" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> Balkenende heeft groot gelijk,dat een links kabinet een gure herfst gaat >> worden en de gevolgen negatief zullen zijn voor iedereen. De economie zal >> zwaar te lijden krijgen als er een linkse meerderheid komt en dat is >> juist. Alle bekende economen ondersteunen deze mening, dus als je rotzooi >> wil en uiteindelijk nog meer armoede stem je op links. Op de >> potverteerders. In het begin zal er succes zijn maar uiteindelijk betalen >> we allemaal het gelag en de armoede zal daardoor alleen maar toenemen. Met >> links zullen de voedselbanken niet verdwijnen maar toenemen. Het wordt >> tijd dat kaboutertje bos niet meer gaat geloven in feeën maar terugkeert >> tot de realiteit. De realiteit van het heden. In de politiek moet je niet >> dagdromen. > >Nee de uitbuiters zien hun paradijsje bedreigt en willen met angst scenarios >de stemmers zover krijgen dat ze weer in het gareel van de uitbuiters willen >zitten, jammer luitjes, ik trap niet meer in jullie praatjes. En zeker >niet in die van economen, die hebben belang bij een privaat Nederland waar >het bedrijfsleven de scepter mag zwaaien, of de caduceus in dit geval. Laat die Thijs maar. Volgens mij is het een pubertje van rond de 16 jaren oud. Met vriendelijke groet, Niekie |
Thijs wrote:
> "Steven" <[email protected]> wrote: > >> Thijs wrote: >> >>> "Steven" <[email protected]> wrote: >>> >>>> Thijs wrote: >>>> >>>>> "Steven" <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>> Thijs wrote: >>>>>> >>>>>>> Balkenende heeft groot gelijk,dat een links kabinet een gure herfst >>>>>>> gaat worden en de gevolgen negatief zullen zijn voor iedereen. De >>>>>>> economie zal zwaar te lijden krijgen als er een linkse meerderheid >>>>>>> komt en dat is juist. Alle bekende economen ondersteunen deze mening, >> >>>> >>>>>> Ik mis hier wat verwijzingen... >> >>> >>>>> waarheen??? >> >> >>>> Naar statements van alle bekende economen die jouw bewering dat ze het >>>> hier allemaal over eens zijn ondersteunen. >> > >>> Ik neem dus aan dat je geen kranten leest, actualiteiten en nieuws >>> uitzendingen volgt?? >> >> Jawel. Maar ik mis nog steeds jouw verwijzingen. >> Ik zou zeggen: pak je kans en wrijf het er in! > > Waarin??? In de linkse open wonden??? Je hebt niks om naar te verwijzen. Zoveel is wel duidelijk. M.a.w.: je kletst maar wat. -- Steven |
<niekie> wrote in message news:[email protected]... > On Sat, 18 Nov 2006 19:43:44 +0100, "Z.O.Z." <z@z> wrote: > >> >>"Thijs" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]... >>> Balkenende heeft groot gelijk,dat een links kabinet een gure herfst gaat >>> worden en de gevolgen negatief zullen zijn voor iedereen. De economie >>> zal >>> zwaar te lijden krijgen als er een linkse meerderheid komt en dat is >>> juist. Alle bekende economen ondersteunen deze mening, dus als je >>> rotzooi >>> wil en uiteindelijk nog meer armoede stem je op links. Op de >>> potverteerders. In het begin zal er succes zijn maar uiteindelijk >>> betalen >>> we allemaal het gelag en de armoede zal daardoor alleen maar toenemen. >>> Met >>> links zullen de voedselbanken niet verdwijnen maar toenemen. Het wordt >>> tijd dat kaboutertje bos niet meer gaat geloven in feeën maar terugkeert >>> tot de realiteit. De realiteit van het heden. In de politiek moet je >>> niet >>> dagdromen. >> >>Nee de uitbuiters zien hun paradijsje bedreigt en willen met angst >>scenarios >>de stemmers zover krijgen dat ze weer in het gareel van de uitbuiters >>willen >>zitten, jammer luitjes, ik trap niet meer in jullie praatjes. En zeker >>niet in die van economen, die hebben belang bij een privaat Nederland waar >>het bedrijfsleven de scepter mag zwaaien, of de caduceus in dit geval. > > Laat die Thijs maar. > Volgens mij is het een pubertje van rond de 16 jaren oud. Zo, zo je staat wel gauw klaar met je linkse oordeel. Zo is het nu altijd bij de linkse volgelingen. Je bent, bij tegenspraak, meteen 16 jaar. Hoewel ik moet zeggen dat menig 16 jarige een betere kijk op de politiek heeft dan de ouderen maar dit terzijde. > > > Met vriendelijke groet, > Niekie |
"Steven" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Thijs wrote: > >> "Steven" <[email protected]> wrote: >> >>> Thijs wrote: >>> >>>> "Steven" <[email protected]> wrote: >>>> >>>>> Thijs wrote: >>>>> >>>>>> "Steven" <[email protected]> wrote: >>>>>> >>>>>>> Thijs wrote: >>>>>>> >>>>>>>> Balkenende heeft groot gelijk,dat een links kabinet een gure herfst >>>>>>>> gaat worden en de gevolgen negatief zullen zijn voor iedereen. De >>>>>>>> economie zal zwaar te lijden krijgen als er een linkse meerderheid >>>>>>>> komt en dat is juist. Alle bekende economen ondersteunen deze >>>>>>>> mening, >>> >>>> >>>>>>> Ik mis hier wat verwijzingen... >>> >>> >>>>>> waarheen??? >>> >> >>>>> Naar statements van alle bekende economen die jouw bewering dat ze het >>>>> hier allemaal over eens zijn ondersteunen. >>> > >>>> Ik neem dus aan dat je geen kranten leest, actualiteiten en nieuws >>>> uitzendingen volgt?? >>> >>> Jawel. Maar ik mis nog steeds jouw verwijzingen. >>> Ik zou zeggen: pak je kans en wrijf het er in! >> >> Waarin??? In de linkse open wonden??? > > Je hebt niks om naar te verwijzen. Zoveel is wel duidelijk. M.a.w.: je > kletst maar wat. Neen hoor, maar ik heb totaal geen zin om iets te herhalen wat dagelijks in de kranten en media wordt vermeld. > > > -- > Steven > |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be