Zwartengeel |
18 november 2006 21:39 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keats
(Bericht 2174412)
Ik vraag mij af of alle Nederlanders wel begrijpen wat daarmee bedoeld wordt...
Ik kan mij ook voorstellen dat je in België heel veel slechte reacties krijgt?
|
Hier heb ik er nog geen enkele reactie over gehad. Niet van familie, buren, mensen in de straat of wildvreemden. Die 'VL' is natuurlijk wel een zelfklever die niet direct in het oog springt, want hij lijkt helemaal op de 'B' die standaard op de meeste auto's hangt, met die Europese sterren errond. Of je moet er natuurlijk al echt op letten. In ieder geval is het totaal anders dan dat zelfklevertje (leeuw + VL in één) dat Vlaams Belang anderhalf jaar geleden eens gratis op alle adressen in Vlaanderen liet bussen. Zo zie ik er ook regelmatig rijden, maar daar heb je natuurlijk meteen een link naar het VB, omdat iedereen dat ding ooit in zijn bus kreeg en dus ook kent. Al wil dat natuurlijk niet noodzakelijk zeggen dat iedereen die dat op zijn auto hangen heeft ook een VB'er is.
Die zelfklevers die ik op mijn auto hangen heb, zijn overig afkomstig van www.vlaanderenvlagt.org. Die zijn vooral bekend van hun acties tijdens wielerwedstrijden en hebben geen enkele partijpolitieke verbondenheid. Hun doel is gewoon 'Vlaanderen' en de Vlaamse symbolen op een positieve manier te promoten.
|