![]() |
banland.notlong.com
op indymedia.antwerpen.org vond ik in een artikel over de puisten van Lieven Coppens een link naar een site "*******.notlong.com", waar uitgebreid over politics.be en zijn forummers gepraat word...
|
Citaat:
Citaat:
|
In bepaalde topics worden niet al te zuivere dingen gezegd over mede-forummers hier die met pseudo vernoemd worden.
Nu ja, gewoon laten doen, het niveau van het forum ligt niet zo bijster hoog :lol:. |
www.*******.notlong.com
Ziet er niet bepaald politiek correct uit! Nu ja, iedereen moet z'n zegje kunnen doen. Voor alles is er een plekje tegenwoordig... |
******* is back en nu nog vettiger! :twisted:
Check dus ook de nieuwe link: http://*******forum.notlong.com !!! |
Wat is het nut van die forum...?
-Proberen stokken in de wielen te steken van politics? -Een verheven vorm van flame-wars? -Mensen proberen ergeren? Heb eens gaan kijken... gene vette... Het mag misschien wat blitser ogen dan dit... t'is wat erop staat wat telt... En de inhoud kan naar ik het bekijk niet te veel voor stellen... Kan me het al indenken, waaschijnlijk discussies over topics als bvb "wat stinkt het hardst? Stront of kak?" ofte "peiling, wie haat politics.be"... nee dank u, ik pas... |
Wij zijn u eeuwig dankbaar.
En als ge dat ni leuk vindt,... :D |
t'is maar een amateurforumke, out-of-the-box...
T'is maar normaal da er daar over stront gepraat wordt :D |
Zo'n forumkes zijn gedroomde reclame voor politics. Doe maar voort. :D
|
Citaat:
Geen enkele belediging aan mijn adres :-( En ik was de enige bezoeker online:-D |
Citaat:
Fantastisch ******* zeg! |
Citaat:
Heeft ook geen nut, maar hij amuseert zich en hij voelt zich een machtige krijger daar in zijn golfplaten kamp. |
Citaat:
Een verzinzel van de werkgroep morkhoven & Ruf Nachtergaele |
Waarom censureert Politics.be eigenlijk elke verwijzing naar dit marginaal forum dat niet eens meer lijkt te bestaan?! :|
|
Uit idiotie?
|
b(a)nland rules
|
Voor marginalen, misschien. Net als dit forum dus, eigenlijk.
|
Overigens raar hoe jouw topic over b(a)nland wel mag blijven bestaan, toen ik er deze week nog één over oprichtte werd hij na enkele minuten van het forum gegooid. Zonder spoor na te laten!
|
Citaat:
|
Citaat:
Jawel, maar te lui Allez,speciaal voor u: banland |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be