![]() |
Welterusten
en morgen gezond weer op !
Met vriendelijke groet, Niekie |
Re: Welterusten
<niekie> schreef in bericht news:[email protected]... > en morgen gezond weer op ! > Met vriendelijke groet, > Niekie Nog een paar nachtjes slapen en dan kunnen we een feestje bouwen Niekie ! |
On Sun, 19 Nov 2006 01:25:52 +0100, "Sandisk" <[email protected]>
wrote: > ><niekie> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> en morgen gezond weer op ! >> Met vriendelijke groet, >> Niekie > >Nog een paar nachtjes slapen en dan kunnen we een feestje bouwen Niekie ! > Ja, ik ga helemaal dronken worden denk ik. Kom jij uit de buurt van Maasland ? Komen we elkaar misschien wel tegen ! Met vriendelijke groet, Niekie |
On Sun, 19 Nov 2006 01:27:45 +0100, niekie <> wrote:
>On Sun, 19 Nov 2006 01:25:52 +0100, "Sandisk" <[email protected]> >wrote: > >> >><niekie> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >>> en morgen gezond weer op ! >>> Met vriendelijke groet, >>> Niekie >> >>Nog een paar nachtjes slapen en dan kunnen we een feestje bouwen Niekie ! >> >Ja, ik ga helemaal dronken worden denk ik. >Kom jij uit de buurt van Maasland ? >Komen we elkaar misschien wel tegen ! >Met vriendelijke groet, >Niekie En nu ga ik echt een tukkie doen. Hasta Manjana. Met vriendelijke groet, Niekie |
<niekie> wrote in message news:[email protected]...
> On Sun, 19 Nov 2006 01:27:45 +0100, niekie <> wrote: > >>On Sun, 19 Nov 2006 01:25:52 +0100, "Sandisk" <[email protected]> >>wrote: >> >>> >>><niekie> schreef in bericht >>>news:[email protected] ... >>>> en morgen gezond weer op ! >>>> Met vriendelijke groet, >>>> Niekie >>> >>>Nog een paar nachtjes slapen en dan kunnen we een feestje bouwen Niekie ! >>> >>Ja, ik ga helemaal dronken worden denk ik. >>Kom jij uit de buurt van Maasland ? >>Komen we elkaar misschien wel tegen ! >>Met vriendelijke groet, >>Niekie > En nu ga ik echt een tukkie doen. > Hasta Manjana. > > Met vriendelijke groet, > Niekie Leuk he, het doorsnee SP publiek kan gisteren nog niet van vandaag onderscheiden! Vandaar.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be