![]() |
Veel CDA stemmers hier? u kunt de hypocrisie wel aan?
C.c. nl.politiek "de schepping het werk is van een enige God en dat de mens als beheerder (rentmeester) van de schepping is aangesteld, niet door eigen verdienste maar door God." Op een bijeenkomst over dierenwelzijn was de partij van de boeren ehhh cda er niet bij. Ook in de bio industrie zijn er cda stemmers. Maar over die bijeenkomst, alle partijen waren er, niet het cda, maar goed op de trots kwestie alhier kwam ook geen reactie. kerk en staat scheiden, is in NL al officieel, maar geen journalist die begint over hoe het zit met de C in cda. Nu snap of beter gezegd 'erken' ik langzaam ook de emoties bij mensen die bij 'het geloven' op kunnen komen, zoals met de andere geloven wat duidelijker kan blijken soms. CU en SGP hebben ook wat zetelgorei meen ik, en er waren al cda politici die de cda verweten niet C genoeg te zijn. Stemt u er mee in ? Legt u 'cda getuigenis' af? -- Op naar het volgende onderwerp, dat ons weg laat kijken van de ware politiek. brood en spelen, afleiding, tijdverspilling. De media verdienen zo nog wat, je kan ergens over borrelpolitieken, maar je let niet op de zaken die er werkelijk toe doen en stemt vervolgens maar weer met een natte vinger. "Doet u mij maar een pond van die mening" is aan jammerlijke Hollandse norm en 'waarde' |
Re: Veel CDA stemmers hier? u kunt de hypocrisie wel aan?
"FNn" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > C.c. nl.politiek > > "de schepping het werk is van een enige God en dat de mens als beheerder > (rentmeester) van de schepping is aangesteld, niet door eigen verdienste maar > door God." > > Op een bijeenkomst over dierenwelzijn was de partij van de boeren ehhh cda er > niet bij. > Ook in de bio industrie zijn er cda stemmers. Prediker 3:1 Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. http://www.coas.com/bijbel/pr3.htm To everything turn turn turn there is a season ... A. |
On Sun, 19 Nov 2006 17:26:06 +0100, "Anneke.A" <[email protected]> wrote:
>"FNn" <[email protected]> wrote in message >> C.c. nl.politiek >> >Prediker 3:1 Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den >hemel heeft zijn tijd. >http://www.coas.com/bijbel/pr3.htm Dit had ook kunnen gaan over kleuters die ter test 3 dagen wakker worden gehouden en gebombardeerd met allerlei beelden en uitspraken over wis- natuur- en scheikunde. Oftewel: ik snap je reactie niet. Dat van alles ooit ergens voor kan vallen, tja........... -- Op naar het volgende onderwerp, dat ons weg laat kijken van de ware politiek. brood en spelen, afleiding, tijdverspilling. De media verdienen zo nog wat, je kan ergens over borrelpolitieken, maar je let niet op de zaken die er werkelijk toe doen en stemt vervolgens maar weer met een natte vinger. "Doet u mij maar een pond van die mening" is aan jammerlijke Hollandse norm en 'waarde' |
On Sun, 19 Nov 2006 17:26:06 +0100, "Anneke.A" <[email protected]> wrote:
>"FNn" <[email protected]> wrote in message >news:[email protected].. . >> >Prediker 3:1 Oude testament. 'NL is nieuw testamentisch' onder CDA, roept het CDA met trots. -- Op naar het volgende onderwerp, dat ons weg laat kijken van de ware politiek. brood en spelen, afleiding, tijdverspilling. De media verdienen zo nog wat, je kan ergens over borrelpolitieken, maar je let niet op de zaken die er werkelijk toe doen en stemt vervolgens maar weer met een natte vinger. "Doet u mij maar een pond van die mening" is aan jammerlijke Hollandse norm en 'waarde' |
"FNn" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > C.c. nl.politiek > > "de schepping het werk is van een enige God en dat de mens als beheerder > (rentmeester) van de schepping is aangesteld, niet door eigen verdienste > maar > door God." > > Op een bijeenkomst over dierenwelzijn was de partij van de boeren ehhh cda > er > niet bij. > Ook in de bio industrie zijn er cda stemmers. > > Maar over die bijeenkomst, alle partijen waren er, niet het cda, maar goed > op de > trots kwestie alhier kwam ook geen reactie. > > kerk en staat scheiden, is in NL al officieel, maar geen journalist die > begint > over hoe het zit met de C in cda. > > Nu snap of beter gezegd 'erken' ik langzaam ook de emoties bij mensen die > bij > 'het geloven' op kunnen komen, zoals met de andere geloven wat > duidelijker kan > blijken soms. > > CU en SGP hebben ook wat zetelgorei meen ik, en er waren al cda politici > die de > cda verweten niet C genoeg te zijn. > > Stemt u er mee in ? Legt u 'cda getuigenis' af? Als ze dit bij het CDA beseffen, dan breekt daar de donderse pleuris uit! > -- > Op naar het volgende onderwerp, dat ons weg laat kijken van de ware > politiek. > brood en spelen, afleiding, tijdverspilling. De media verdienen zo nog > wat, je kan ergens over borrelpolitieken, maar je let niet op de zaken die > er werkelijk toe doen en stemt vervolgens maar weer met een natte vinger. > "Doet u mij maar een pond van die mening" is aan jammerlijke Hollandse > norm en 'waarde' |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be