Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Onder het motto: Hang de aap niet uit op de weg! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=68933)

genehunter 21 november 2006 09:23

Onder het motto: Hang de aap niet uit op de weg!

Emile Mpenza zat dronken achter zijn stuur di 21/11/06 - Rode Duivel Emile Mpenza heeft zijn rijbewijs moeten inleveren. Hij was betrapt op rijden onder invloed.
Mpenza werd maandagochtend door de politie van Mortsel betrapt. Tijdens een avondje stappen had hij te diep in het glas gekeken. De politie pikte hem op toen hij in zijn Lamborghini zigzaggend over straat reed. Een ademtest wees uit dat de speler van Al Rayyan dronken was.Mpenza werd meegenomen naar het politiebureau, waar hij een verklaring aflegde en daarna weer naar huis mocht.
Zijn rijbewijs is Mpenza voor vijftien dagen kwijt.
Mpenza voetbalt sinds vorig seizoen in Qatar. Vorige week speelde hij in Brussel met de Rode Duivels tegen Polen.

King of beggars and fleas 21 november 2006 09:48

wat kan mij dat nu een reet schelen ?

voetbal is voor mentaal minderwaardigen en roddels over voetballers uit de boekskes al helemaal.

welke nieuwswaarde heeft nu iemand die te diep in t glas gekeken heeft ?

arm mentaal minderwaardig vlaanderen :roll:

Vorenus 21 november 2006 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 2180705)

voetbal is voor mentaal minderwaardigen en roddels over voetballers uit de boekskes al helemaal.

Waarom reageert u dan op deze topic?

vlijmscherp 21 november 2006 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 2180705)

mensen die reageren op voor hun minderwaardige praat, dat zijn pas zielige mensen.

lantjes 21 november 2006 10:13

Vanaf nu gaat hij door het leven als Promile Empenza.:-P

King of beggars and fleas 21 november 2006 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2180711)
Waarom reageert u dan op deze topic?

om te zeggen dat ik het een mentaal minderwaardig topic vindt natuurlijk

Bierke 21 november 2006 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door genehunter (Bericht 2180651)
Emile Mpenza zat dronken achter zijn stuur di 21/11/06 - Rode Duivel Emile Mpenza heeft zijn rijbewijs moeten inleveren. Hij was betrapt op rijden onder invloed.
Mpenza werd maandagochtend door de politie van Mortsel betrapt. Tijdens een avondje stappen had hij te diep in het glas gekeken. De politie pikte hem op toen hij in zijn Lamborghini zigzaggend over straat reed. Een ademtest wees uit dat de speler van Al Rayyan dronken was.Mpenza werd meegenomen naar het politiebureau, waar hij een verklaring aflegde en daarna weer naar huis mocht.
Zijn rijbewijs is Mpenza voor vijftien dagen kwijt.
Mpenza voetbalt sinds vorig seizoen in Qatar. Vorige week speelde hij in Brussel met de Rode Duivels tegen Polen.

Pff ik erger me al jaren aan die baviaan.. 't was gewoon door Antheunis dat ie zolang bij de duivels heeft gespeeld.. allee als je dat spelen kan noemen, want klasse heeft ie nooit gehad, snelheid wel, maar die is hij door de leeftijd nu ook stillaan kwijt

KrisKras 21 november 2006 13:20

Amai, 0,65‰
Da is SERIEUS dronken... :roll:

Pieter Vandoorne 21 november 2006 22:18

> K&k

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be