![]() |
Wereldrecordpoging joint rollen
In Amsterdam wordt woensdag een recorpoging gedaan om de grootste joint ter wereld te draaien. Daarvoor is ongeveer een halve kilo wiet en een vloeipapier van 1,5 meter nodig.
,,Het gaat om de grootste purewietjoint, dus er mag geen tabak inziten'', legt Thijs Verheij van de organisatie die de recordpoging op het getouw zet. De huidige grootste joint zou bijna 100 gram wiet bevatten. Ook al slagen de recordjagers in hun opzet, toch zal hun record het Guiness Book of World Records niet halen. Een woordvoerster van het Guiness Book liet weten dat er geen official aanwezig zal zijn. ,,Mensen roepen wel meer dat wij erbij zullen zijn, maar dit soort pogingen doen wij nooit'', verduidelijkt ze. De politie van Amsterdam blijft op haar hoede en zal niet nalaten in te grijpen als blijkt dat de ,,hoeveelheid wiet niet overeenkomt met wat toegestaan en richting handel gaat.'' bron Iets voor BigF misschien? |
Of voor mij.
|
Ik heb ooit wel voor ne trucker-vriend nen joint gerold van 18cm lang, met een kadertje errond met het opschrift;
Opgelet dames, de mijne is 18cm lang. Naar analogie met die truckers-bumperstickers over nen 18 meter lange... Lange joints rollen heeft overigens weinig zin. Je rolt beter 2 gewone. |
Nen toet van 100 gram!?! :o
|
zonde van al die weed.
Nooit gesnapt waarom iemand dat puur wil roken trouwens. Tenzij je kickt op hoestbuien natuurlijk... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar in een pijpje is het inderdaad nog beter. Begin juli 2007 ga ik er nog eens een paar paffen, denk ik. |
Heerlijk nutteloos :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon thuis, denk ik, met mijn gitaar en mijn CD-collectie bij de hand, en de tramhalte vlakbij, zodat ik alsnog een wandeling in het Zoniƫnwoud kan maken mocht ik daar zin in krijgen. In Werchter zou ik mij niet echt op m'n gemak voelen, en de muziek zou me waarschijnlijk op de zenuwen werken. |
Pure zever;
1) A4-tjes roken :shock: 2) dat nog lekker vinden ook 3) 4 builen shag = +/-90kg?? 4) met plakband?? En nooit zo stoned geweest? 300 euro wiet = +/- 60gram. 60g wiet op een joint van 90kg wil zeggen 0,0006g wietop een joint van 1g (klein jointje). Stel dat ge 0,0006g wiet in een joint draait dan kan je voor 25euro wiet welgeteld (5g/0,0006g) 8333 joints rollen. Neenee, daar trappen wij niet in mijnheer... |
Citaat:
|
Citaat:
geen hoestbuien. |
Citaat:
|
Citaat:
haal ze naar hier en ze beginnen er plots te verkopen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be