Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Suggestie omtrent quotes (https://forum.politics.be/showthread.php?t=69104)

Garben 21 november 2006 23:22

Suggestie omtrent quotes

Ik heb een suggestie in verband met het quote-systeem. Daar is nu op zich niets mis mee, maar ik vind dat er iets aan ontbreekt. Wat ontbreekt er volgens mij? De mogelijkheid om meerdere quotes in elkaar te laten vloeien. Het zal wellicht duidelijker zijn aan de hand van dit voorbeeld, afkomstig van een ander forum.

1. Op deze manier zal herhaling gemakkelijker worden voorkomen.
2. Het is ook erg handig om een overzicht te krijgen van alle uitspraken die personen maakten (aan de hand van de vorige quotes), zonder pagina's terug te bladeren.

Ben benieuwd naar meningen.

Veerle23 22 november 2006 00:01

ik ben volledig voorstander van zulks een systeem :D

Starkan 22 november 2006 00:45

Als je naar oudere posts zoekt zie je dat het vroeger het geval was. Waarschijnlijk hebben ze een reden dat ze het niet meer zo doen.
Weet niet dewelke. Ik vraag het me eerlijk gezegd ook af.

Garben 22 november 2006 02:43

Aha, interessant. Ik ben ook benieuwd naar de reden voor de aanpassing.

Nussbaum 22 november 2006 07:58

Het vervelende eraan is dat sommige mensen dan de hele mikmak quoten en er zo een sneeuwbal effect onstaat waardoor het imo juist onoverzichtelijker word. Klik

puud 22 november 2006 08:03

Is toch niet moeilijk
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garben (Bericht 2183318)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Veerle23 (Bericht 2183397)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Starkan (Bericht 2183475)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garben (Bericht 2183578)
Aha, interessant. Ik ben ook benieuwd naar de reden voor de aanpassing.

Als je naar oudere posts zoekt zie je dat het vroeger het geval was. Waarschijnlijk hebben ze een reden dat ze het niet meer zo doen.
Weet niet dewelke. Ik vraag het me eerlijk gezegd ook af.

ik ben volledig voorstander van zulks een systeem :D

Ik heb een suggestie in verband met het quote-systeem. Daar is nu op zich niets mis mee, maar ik vind dat er iets aan ontbreekt. Wat ontbreekt er volgens mij? De mogelijkheid om meerdere quotes in elkaar te laten vloeien. Het zal wellicht duidelijker zijn aan de hand van dit voorbeeld, afkomstig van een ander forum.

1. Op deze manier zal herhaling gemakkelijker worden voorkomen.
2. Het is ook erg handig om een overzicht te krijgen van alle uitspraken die personen maakten (aan de hand van de vorige quotes), zonder pagina's terug te bladeren.

Ben benieuwd naar meningen.

Jantje 22 november 2006 08:08

Bij quote binnen qoute krijg je om een bepaald ogenblik de hele draad in één qoute. En word er dus enorm veel ruimte van het forum verpilt, wat dan ook weer geld kost om het forum nog draaiende te houden.

Men is dus waarschijnlijk van dat systeem afgestap om finaciele rede.
Wie iets er echt bij wil hebben staan kan altijd nog kopieren.
Dit systeem komt het forum veel goedkoper uit, omdat het minder plaats in neemt.

Bad Attila 22 november 2006 10:31

Uit ervaring met een forum waar ik administrator van ben, is het veelvuldig quoten op lange termijn niet echt bevorderend voor de lektuur van de draad.
Ik heb gemerkt dat men zeer snel een soort "pyramidachtige" structuur krijgt die onoverzichtelijk is.

Ik ben dus niet echt voorstander van het systeem.

FreedomAndLiberty 28 november 2006 21:29

Mss het invoeren van beperkte quoting, vb triple quotes: vraag, antwoord, reactie, tegenreactie.

evilbu 31 december 2006 23:37

Een ander voorstel is dat je zou kunnen kiezen tussen een "volledige quote" knop en een knop die enkel het nieuwste citeert?

Bobke 1 januari 2007 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 2291696)
Schoon milieubeleid in dat "Vlaanderen".

Bedankt voor je uitleg. In tegenstelling tot die andere Vlaams-nationalisten hier, zeg jij nog iets zinnigs. ;-)

Ja de walen houden het afval van Duitsland dat nog over België moet waaien tenminste tegen. :lol:
Wat is de Waalse tegenhanger van VLAREM ook weer die dat bewerkstelligd ?

filosoof 1 januari 2007 15:08

Zoekfunctie

Systeembericht
Zoeken is uitgeschakeld.

is de zoekfunctie tijdelijk of definitief geband?

Kadee 4 januari 2007 17:51

Dit is de voornaamste reden:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nussbaum (Bericht 2183752)
Het vervelende eraan is dat sommige mensen dan de hele mikmak quoten en er zo een sneeuwbal effect onstaat waardoor het imo juist onoverzichtelijker word. Klik

Maar zoals reeds aangehaald is het in principe nog steeds mogelijk.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be