![]() |
Nieuw op thePiano's webstek:
[size=6]Heinrich Himmler[/size] De Groot-Inquisiteur van Adolf Hitler die miljoenen mensen liet vermoorden op zijn Speurtocht naar de Heilige Graal
Lees er alles over op de website http://www.thepiano.tk |
Bedankt voor de informatie The Piano. Ik wist wel dat de Orde van Thule bestond, maar ik ga nu zeker op zoek naar meer informatie hierover.
|
Ach Otto Rahn...
Die man heeft zijn samenwerking met de nazi's snel beklaagd (vooral nadat ze hem in een kamp staken). Ere wie ere toekomt: Rahn was geen Nazi, en veel sympathie heeft hij er nooit voor gehad. Omgekeerd wel uiteraard, maar de weigering om nog mee te werken zorgde er wel voor dat hij stierf in Dachau. Al bij al is die mumbo jumbo over de nazi's en Rahn overdreven. De streek rond Montsegur is Rahn dankbaarder voor de lading toeristen die elk jaar de Graal komen zoeken dan de SS'ers met hun occulte spielerijen. |
Citaat:
Thule heeft een grote mythische status, maar die zou ze nooit gehad hebben als de nazi's geflopt waren. |
Piano weet jij toevallig ook iets over de 'vryl' gesellschaft?
|
Citaat:
Ik heb simpel proberen aan te tonen wat die machtige man bezielde, wie dat was, en niet wat 'de nazi's' ervan dachten, want die moesten simpelweg gehoorzamen. Maw: Voor Himmler was dat helemaal geen mumbo jumbo, maar bloedige ernst. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be