![]() |
Verhofstadt: Autoindustrie heeft nog toekomst
Citaat:
Ja guyke, net als u 200 000 nieuwe banen zeker :roll: ik werk in de automobielindustrie en ik kan weer eens tot maandag 22.00 u zonder inkomen thuis zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
't is ni waar hé,heeft hij dat gezegd8O,ik denk da 'k me nu beter zo vlug mogelijk een andere baan ga zoeken:roll:
|
Guy hoopt blijkbaar dat veel mensen uit die industrie bij de federale verkiezingen zo zot zullen zijn om hem te geloven.
|
Één of andere prof van de KU Leuven, beweerde op de VRT dat de tewerkstelling in de industrie verder zal blijven dalen omwille van de technologie. Sorry Guy maar ik denk dat hij gelijk heeft...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Terwijl men in China van een staatsgestuurde planeconomie overstapt naar een ultrakapitalistische vrije markteconomie hoopt onze grote roerganger (gesteund door de verlichte sossen en groenen) dat wij de Chinezen hier binnenkort uit de markt gaan prijzen door de wagens door staatsambtenaren te laten maken... ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tuurlijk, omdat onze dolgedraaide wereld nog steeds zo autozot is en blijft als in de 2O-ste eeuw. Een beetje productie van hier naar daar schuiven, dat zijn niet meer dan wat opdweiloperaties van TopManagerkes. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be