![]() |
Mannelijk schoon...
Omdat de mannen blijkbaar angstaanvallen krijgen van een mooie man in hun "vrouwendraadjes", een draad speciaal voor de vrouwen op dit forum.
Laat jullie maar eens goed gaan! Ik zal alvast beginnen 8-) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kim! :cheer:
![]() (By the way, hoe komt het eigenlijk dat sommige foto's die ik hier post verdwijnen na een tijdje? :? ) |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan ze beter via attach uploaden (vanopPC of via URL) |
degoutante kerels dat dat zijn!
|
Citaat:
Sorry Kim. :? |
In tegenstelling tot de meeste mannen hier heb ik dus geen probleem met mijn sexualiteit en maw ook geen probleem met mannelijk schoon, daarom volgende bijdrage:
![]() en wie nu denkt dat ik homo ben: i couldn't care less. |
Citaat:
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
Het is een keer iets anders dan sites over politiek e.d. :-D
|
Citaat:
Hm, nog nooit heb ik de Amerikaanse vlag zo mooi gevonden: ![]() |
Citaat:
Oh ja, keep up the good work !!! :thumbsup: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
http://img6.imagepile.net Nooit geen problemen mee. ;-) Enkel wanneer die tisten onderhoud aan 't doen zijn, kan het wel eens gebeuren dat uw prentjes voor een paar uurtjes of zelfs een dagje verdwijnen. Maar daarna staat alles weer terug. :-) |
Citaat:
Shit. Te laat gezien, de Firestone is al met een alternatief op de proppen gekomen. Allez, g'hebt de keus. :-) |
'k heb goesting om hier een blote madam tussen te plakken ter compensatie van het verstoren van mijn blote tetten-moment, maar kijk...ik ben een woessie en doe het niet...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kim houdt wel van spierbundels precies :-)
|
//plaag mode
Wat een homo's dat die mannen zich zo bloot geven. Totaal geen karakter. Vallen vrouwen daarop? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be