![]() |
Je vindt ze knap of je scheldt ze uit voor «vuurtoren». Roodharige vrouwen blijven zelden onbesproken. Sneu is wel dat ze met uitsterven bedreigd zijn. De oorzaak voor het verdwijnen is de natuurlijke selectie of de toename van het aantal gemengde huwelijken.
De toekomst van de roodharigen ziet er niet rooskleurig uit. Momenteel is 1 �* 2% van de Westerse bevolking roodharig met een piek tot 8% in Schotland en Ierland. Volgens de onderzoekers van het Oxford Hair Centre zal dat aantal in de komende vijftig jaar fel dalen. Dat komt volgens de onderzoekers van het Oxford Hair Centre door de multiraciale samenleving. Hoe meer mensen van verschillende rassen samen kinderen maken, hoe kleiner de kans op roodharigen. Want om rood haar te krijgen zijn er zes specifieke genen nodig, waarvan elke ouder er één moet leveren. Hetzelfde is ook waar voor blond haar. Ook die haarkleur wordt genetisch bepaald en dus doemt voor hen hetzelfde sombere toekomstbeeld op. Alleen zet de daling zich bij blonde mensen minder snel door omdat er sowieso veel meer blonde dan roodharige ouders zijn om hun haarkleur om blonde baby’s te maken. |
NOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!
:cry: |
Hetzelfde geld voor blond dacht ik.. Blond zou ook met uitsterven bedreigt zijn. Dit was een aantal jaren geleden al es aangetoond.
|
Citaat:
Was Ierland niet katholiek? |
Citaat:
Maar er is nog steeds de optie 'verf' (een optie die door vele 'blondjes' verkozen wordt) :idea: |
![]() Woooow! :P Deze Vlaamse 'vuurtoren' mag er wel zijn!!! |
Met uitsterven bedreigde diersoort. :lol:
|
Citaat:
En er zijn mooiere foto's van ons Axelleke: ![]() ![]() |
Citaat:
|
Een tekort aan roodharige vrouwtjes? Ik merk daar toch niet veel van.
![]() |
Ik begrijp wel waarom Distel die vrouwjtes koeien wel ziet zitten. :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben een Phönix, die verteren geen lactose.
Ge moet mij trouwens nog betalen voor die koala's. |
Citaat:
|
Ik vermoedde al langer dan vandaag dat het einde van de wereld nabij was, maar nu is het bewijs geleverd. We staan er slecht voor!
|
Reeds gebeurd, eens kijken wat voor moois hij allemaal voor mij meegebracht heeft..
![]() |
Nu lees ik vandaag ergens een artikeltje waarin stond dat de oorzaak van het verdwijnen van roodharigen de globalisatie en rassenvermenging zijn, waardoor genen sneller vermengd worden. Ik moet vaststellen dat Guderian en Eichmann het al die tijd bij het rechte eind hadden! 8O :cry:
|
Citaat:
Er zijn geen zekerheden meer. Toch raar dat ze zich zo noemt. Het verplicht haar namelijk steeds tot dezelfde verplichting ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be