![]() |
Ik heb een nieuwe methode gevonden om alle Vlaams Blok topics te lezen met de aandacht die ze verdienen! :P
Ik klik gewoon hierop :wink: [size=1]Disclaimer: klikken op eigen risico De auteur van deze topic kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele verwarring in uw brein ontstaan door het klikken op de aangegeven link.[/size] |
Citaat:
|
Grom, stel je voor dat onwetende dwazen (is dit een pleonasme?) erop klikken. Dan is ineens alle orde verdwenen!
[size=2]grmbl[/size] |
Citaat:
|
Kabouter, weet ge nog altijd niet dat allochtonen GEEN plichten hebben, maar enkel rechten. Verander dus uw onderschrift maar.
|
Ja jef, zeker jef, tuurlijk jef, groot gelijk jef.
|
Hahaha flauwe plezanten
nu weet ik niet meer wat ik al gelezen had |
Citaat:
|
Is er intussen al sprake van afschaffing van de opkomstplicht voor Belgen?
Het vreemdelingenstemrecht is er anders bijna door dus ze zullen zich moeten gaan haasten willen ze het stemrecht er niet doorhebben voor de opkomstplicht is afgeschaft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaten vervalsen => RD
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog een geluk dat je hem net op tijd hebt kunnen citeren. ![]() |
Bij mij werkt het niet. De ongelezen berichten vanaf gisterenavond staan nog steeds als ongelezen aangegeven en ik heb al twee maal op de link gedrukt.
|
Als je de pijltjes toesen gebruikt nadien van je browser, dan werkt dit idd niet.
Hier, in dit geval moet ik klikken op 'Over koetjes en klafjes', boven aan de pagina. Alleen dan werkt het. Is op de meeste fora trouwens zo. |
Tja die knop is al 14 jaar oud he
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be