Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Politics.be op z'n Limburgs (https://forum.politics.be/showthread.php?t=69767)

BigF 25 november 2006 12:43

Politics.be op z'n Limburgs

Traag jongens, ni te doen.

Eindeloos lang laden na een post enzo. Het helpt wel om na enkele seconden laden op de stop-knop te drukken. Dan krijg je de pagina te zien, weliswaar zonder avatars en zonder bepaalde links, maar dan kan je verder.

Ben ik de enige met dat probleem of zitten de admins al enkele dagen met hun luie kloten onder ne parasol op een wit zandstrand?
Zo lijkt het althans.

Zwartengeel 25 november 2006 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 2193244)

Eindeloos lang laden na een post enzo. Het helpt wel om na enkele seconden laden op de stop-knop te drukken. Dan krijg je de pagina te zien, weliswaar zonder avatars en zonder bepaalde links, maar dan kan je verder.

Ben ik de enige met dat probleem of zitten de admins al enkele dagen met hun luie kloten onder ne parasol op een wit zandstrand?
Zo lijkt het althans.

Ofwel zitten ze allemaal met een dikke toeter tussen hun lippen! :-D

Keats 25 november 2006 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 2193244)

Zo lijkt het althans.

Ik woon in Nederland, bijna maximaal ver weg van de server, en ik heb nergens last van!

Limburg is liev :(

Jazeker 25 november 2006 13:10

Iedere keer als het lang duurt dan staat er "connecting to ads.politics.be", dus ik denk dat daar de bottleneck zit.

Keats 25 november 2006 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2193326)
Iedere keer als het lang duurt dan staat er "connecting to ads.politics.be", dus ik denk dat daar de bottleneck zit.

ads? ik zie geen ads..

Pelgrim 25 november 2006 13:55

heb ik ook voor.
gezien dat hier een vrijwilligerssite is, met toch wel enkele duizenden bezoekers per dag vermoed ik (portaalsite is er ook nog bij he), lijkt het me onvermijdelijk dat er al eens iets kan mislopen.

BigF 25 november 2006 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2193326)

Reclame is nergens goed voor.

BigF 25 november 2006 15:24

Nu gaat het btw ineens weer een eind vlotter...

koewachtenaar 25 november 2006 16:28

Is op meerdere sites zo.
Alleen telenetgebruikers schijnen hier last van te hebben.

Veerle23 25 november 2006 19:17

jah sh*t ik heb telenet en idd een pokketraag forum :roll:

cor 25 november 2006 19:35

Traag en f*ing telenet. Maar ik ondervond nog geen hinder op andere sites.

Jazeker 25 november 2006 19:40

Ik heb idd telenet, maar heb dat de voorbije weken ook wel gemerkt op het werk en daar hebben ze zeker geen telenet.

Uh-Huh 25 november 2006 19:44

Ik ook en dit (thx Tantist) helpt echt hoor.

BigF 26 november 2006 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2194554)
Ik ook en dit (thx Tantist) helpt echt hoor.

Dat zal idd wel helpen, maar hou er rekening mee dat als je dat verandert in dat localhosts-bestand, het ook altijd zo zal blijven.
Met als gevolg dat als P.be iets verandert aan die koppelingen (bv "ads.politics.be" wordt "adv.politics.be") de boel plotseling niet meer gaat werken.
En de eerste weken weet iedereen wel dat ze in dat localhosts bestand hebben zitten te knoeien, maar tegen volgend jaar is iedereen dat vergeten.

Vandaag gaat het overigens nog steeds veel beter en dat drukken op de stop-knop na enkele seconden laden werkt ook als't nodig is.
Al maar goed want ik heb geen localhosts-bestand.
:-(

BigF 26 november 2006 10:51

Ik bedenk net dat de meeste van de Windows-gebruikers tegen volgend jaar waarschijnlijk al lang een nieuwe Windows-installatie achter de rug hebben.
;-)
Dan kan het natuurlijk geen kwaad als je het bent vergeten dat je in localhosts hebt zitten knoeien.

DaBlacky 26 november 2006 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 2195884)
Ik bedenk net dat de meeste van de Windows-gebruikers tegen volgend jaar waarschijnlijk al lang een nieuwe Windows-installatie achter de rug hebben.
;-)
Dan kan het natuurlijk geen kwaad als je het bent vergeten dat je in localhosts hebt zitten knoeien.

Eerlijkheidshalve moet ik echt wel toegeven dat deze problematiek sinds XP een pak beter is. Mijn pc draait nu al sinds september 2005 sinds de laatste herinstallatie. Toch mooi voor een Windows-machinetje ;)

Voodoo Child 26 november 2006 14:48

Er ziiiiijjjjjjjn daaaaaaaaarvoooooooooooooor ooooooooooooooook haaaaaaaaaaaaaandiiiiiiiiiiigeeeeeeeeeee fiiiiiiiiireeeeeeeeeeeeeefoooooooooooox eeeeeeeeeeeeexteeeeeeeeeeeentiiiiiiieeeeeeeeeeeeee es, diiiiiieeeeeeeeeeeee aaaaaaal dieeeeeeeeee aaaaaaaaaaaaaaadsss blooooooooookeeeeeeeeeeerrrreeeeeeeeeeeen

cor 26 november 2006 17:47

Ja, en je weet toch waarom een limburgs woordenboek 3 x zo dik is als een gewoon?

Monocle 26 november 2006 18:03

Dit verkeersbord betekent verboden voor voertuigen van meer dan 3 ton. In Limburg vind je deze borden echter ook aan een rondpunt in de betekenis van verboden meer dan 3 toertjes te rijden

Dit verkeersbord staat voor opgepast loslopende wilde dieren. In Limburg wil het zeggen: opgepast: niet te “hert” rijden a.u.b.

Veerle23 26 november 2006 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Monocle (Bericht 2196989)

Dit verkeersbord betekent verboden voor voertuigen van meer dan 3 ton. In Limburg vind je deze borden echter ook aan een rondpunt in de betekenis van verboden meer dan 3 toertjes te rijden

Dit verkeersbord staat voor opgepast loslopende wilde dieren. In Limburg wil het zeggen: opgepast: niet te “hert” rijden a.u.b.

:rofl::rofl::rofl:

hier gaat het forum sinds een paar minuten trouwens weer normaal

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be