![]() |
Maak het forum ietsje sneller...
zoek het hosts bestand, meestal: c:\windows\system32\drivers\etc\hosts
voeg volgende regels toe: 127.0.0.1 ads.politics.be 127.0.0.1 stats.big-boards.com 127.0.0.1 google-analytics.com En dan zal je merken dat het al iets sneller gaat |
En met
127.0.0.1 ext.politics.be erbij heb je die domme ads rechts niet |
Hoe komt dat als je die regels toevoegt dat het wat ietsje sneller gaat ??
|
Citaat:
|
Zeer goed idee! Die reclames zijn soms enorm irritant.
|
Is dat de reden mssn dat het forum de laatste week zo traag gaat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hm, heb weeral bijgeleerd dat je zo'n bestanden niet met Word moet openen.. |
Citaat:
|
Citaat:
enfin, Word is voor dingen die uit de printer moeten komen. ;) En als je het legaal wil houden: http://nl.openoffice.org |
Citaat:
Dus je gaat er van uit dat als iemand Word draait dat dat een illegale versie moet zijn? Gezien de prijs van Office is dat misschien nog niet zo'n gekke redenering. Ik vind het trouwens ongelooflijk hoeveel mensen nog naar de winkel hollen voor Office terwijl je gratis OpenOffice hebt. Mensen denken nog altijd dat iets waar je voor betaalt beter is dan iets gratis. En dat gaat voor Office of OpenOffice niet echt op vind ik. Er zullen misschien wel zaken zijn die met OpenOffice niet kunnen maar tot nu toe heb ik ze nog niet gemist. |
Citaat:
Voor het overige geef ik je meer dan overschot van gelijk. MS Office kan misschien iets meer, maar het verantwoordt geen licentie van 700 euro. Integeldeel. Ik persoonlijk vind OOo-writer uitgebreider en makkelijker dan Word. Alleen iets trager bij het opstarten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarreuh... Een tekstverwerker die 10 meg (alleplugins meegeteld) groot is én evenveel kan als Word/OOo... Dat is ofwel ongeloofwaardig, ofwel een dikke proficiat aan de makers waard. |
Hoe laat je trouwens automatisch een inhoudstafel/inhoudsopgave verschijnen in Word?
|
heb het geopend in kladblok, dan lukt het wel
en idd een pak sneller bedant Tantist ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be