![]() |
Wil Volkswagen EUROPA redden?
Grote baas van Volkswagen kondigt aan dat er in 2009 in Vorst een kleine Audi zou kunnen gebouwd worden.
Bron: VTM nieuws Wil hij daarmee het voor hem interessante Europa van goede liberale zaken/voordelen redden. Arbeiders worden dus op sluwe wijze vriendelijk verzocht kalm te blijven en geen schade aan te richten aan de fabriek van Vorst.(eigendom van VW of is dat van Dieteren?) Is dat kapitalisme zonder scrupules? T'is open dat de vakbonden dat niet gaan verkopen aan hun leden. Vergeet niet jongens alles op papier in een geldige overeenkomst. |
Ah.8O
IK had gehoord dat het een lamborgini fabriek was. |
Is een VW-fabriek. Ze hebben dat overgekocht van D’Ieteren.
|
Ze zouden beter een nieuw model brengen zonder motor maar op batterijen.
Dat zou blijk geven van toekomstvisie. En dat zou een niet verwaarloze bijdrage betekenen om de wereld te redden. |
Dat is als zandlopers zonder zand...
|
Citaat:
Het zou niet nodig moeten zijn dat men nog moet vragen om het kot niet af te breken... Natuurlijk moet er geen schade worden aangebracht aan de fabriek! Als het nu wel gebeurt is dat schanddalig en zou er moeten worden opgetreden! Die anarchistische houding van "ik ben niet blij dus laten we het kot afbreken en misschien komt uit de brokstukken wel iets goeds voor mij" is ondermaats en mag niet getolereerd worden! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be